Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 405)
Filtrera omdömen
2 405 resultat
Medlemsbetyg
1 216
919
191
49
30
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 216
919
191
49
30
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 2 405 omdömen
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 19 februari 2015

Tack vare min taxichaufför från Hua Hin som KOLLADE i förväg hur man hittar detta hotell, VAR det INGA problem. Vänner, som kom för att besöka mig, HADE dock vissa problem. Du anländer i ETT SLAGS garage och sedan transporteras DU upp till 9:e våningen, där receptionen är. Trevlig våning, med en mycket trevlig uteplats med waterpools. Tillbringade 2 nätter där. Rummet helt OK, standard trevligt hotellrum. Restaurangen på 9:e våningen var bra. Det FINNS EN öppen översta våning, där vi TOG en drink MED utsikt över staden, men musiken var så hög ATT vi föredrog att gå ner till 9:ONDE för att kunna prata. Bra pris, VILKET är lätt att hitta i BKK.

2  Tack Marja W
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
Sanon W, Executive Asistant Manager på Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2015
Google-översättning

Dear Guest,

Thank you very much for staying with us and for taking the time to post a review following your recent visit at Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok.

I am delighted to learn that you enjoyed the hotel, many thanks for your gracious words regarding our relaxing area Moom Sabai. It is great to read your compliment on ambience of the room and service standard as well as the quality of food at Cafe 9 restaurant.

We also have noted about difficulty of locating our hotel which our Public Relation Department is continuously advertising our hotel to be well-known to the public.

We hope to have opportunity to welcoming you back again on your next trip to Bangkok.

Yours sincerely,

Sanon Wilaiwongs
Executive Assistant Manager
T: +66 (0) 2 625 1234
F: +66 (0) 2 625 1235
E: exeasstmgrcwb@chr.co.th

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 december 2013

Vi bodde 3 nätter på detta hotell i slutet av november 2013. Incheckningen gick fort och smidigt. Man blev erbjuden en mycket god ice tea vid ankomst, vilket uppskattades mycket. Rummet hade en skandinavisk känsla med ljusa färger och vitt, mycket fräscht och avkopplande. Sängen var otroligt skön, även kuddarna och täcket var av högsta kvalité. Sängen är bred så det är inga problem att på plats med två vuxna och ett barn. Duschen var den bästa hotell dusch jag någonsin haft. Det fanns både vanlig dusch och rain dusch, perfekt tryck trots att vi bodde näst högst upp på hotellet. Frukosten var mycket bra, utbud som passar både asiater och europeér. Kaffet på frukosten smakade som ett mycket bra svenskt kaffe, personalen var väldigt uppmärksam och fyllde på mer kaffe utan att man behövde säga till om det. Det finns relaxsängar som är uppbyggda på poolen där man kan ligga och beställa drinkar på kvällen. Happy hour fram till kl. 22 (2 till priset av en). Det kändes väldigt avkopplande att ligga ute i värmen ovanpå den upplysta poolen och ta en drink innan läggdags, man fick känslan att aldrig vilja åka hem till jobb och all stress, precis som det ska vara när man bor på hotell. Läget på hotellet är också mycket bra, marknaden precis utanför och några shopping malls. All personal pratade bra engelska och var väldigt serviceminded. Det enda som vi inte var så nöjda med är att maten på roomservice är väldigt dyr och inte värd sitt pris, vi var tvungna att beställa upp mat då det var sent och vi var trötta efter en lång tågresa från Huay-yang. Förutom det är vi så nöjda, hotellet lyckades sammantaget med att få oss att känna en total avkoppling. Valet är enkelt, vi kommer tillbaks nästa år, tack så mycket Centara Watergate!

Bodde här: november 2013, reste med familjen
2  Tack Catrinstockholm
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Wim_Fagel, General Manager på Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2014
Google-översättning

Dear guest,

Thank you very much for your amazing and detailed review on Tripadvisor. We are thrilled to hear that you had a fabulous time at Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok.

Guests are the life and soul of our hotel – these wonderful ladies and gentlemen with their genuine care and warmth ensure that every interaction with our guests is a wonderful moment of truth. We are fortunate to have such a wonderful team. I have shared your recognition with the team – your words of praise will further inspire them in their pursuit of excellence.

Also, we are very pleased that you have appreciated your comfortable bed and great shower in your room, the last drink before to go to bed at Moom Sabai, the breakfast buffet at Cafe 9, and the service provided by our team members.

Your sentiments are precious – again thank you so much for taking the time to write your stay experience online.

It was a pleasure to have you stay at Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok and we look forward to welcome you back during your next trip to Bangkok this year!

With best regards,

Wim N.M. Fagel
General Manager
T: +66 (0) 2 625 1234
F: +66 (0) 2 625 1235
E: gmcwb@chr.co.th

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 6 oktober 2018

  • Bodde här: oktober 2018, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Centara Hotels & Resorts
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Alexandre F, Directeur général på Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 oktober 2018

  • Bodde här: september 2018, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Centara Hotels & Resorts
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Alexandre F, Directeur général på Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 oktober 2018

  • Bodde här: september 2018, reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Centara Hotels & Resorts
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Alexandre F, Directeur général på Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen