“Fint men kaotiskt ”

Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: <1 timme
Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Många fina tempel men det finns det på fler ställen. Själva palatshuset var inte så mycket att se om man inte vill gå på vapenmuseumet. Horder av turistgrupper som kommer i tåg och inte en avslappnande upplevelse. Jag tycker de andra områdena i närheten räcker bra och ger en bättre upplevelse.
Kom ihåg vid besök killar måste ha långbyxor, sarong funkar ej men elefantthaibyxor går bra. Tjejer måste ha riktig tshirt. Kostar 500B.
Vakter går runt i områdena och försöker lura bort en och säger att det är stängt. Lyssna ej men sök upp innan var entrén är. Finns bara en ingång.

Tack Sara A

Omdömet skrevs 25 oktober 2017 från mobil enhet

Ännu ett måste att se.
Men du blir inte besviken.
Fantastiska byggnader, tempel och omgivningar.
Området är stort !!

När vi var här fick man inte gå in i palatset så vi har bara varit utanför.

Värt besöket !

Tack Christian P
Omdömet skrevs 18 augusti 2017

Många fina byggnader. Eftersom man inte får ha shorts kan det bli ganska varmt. Det var väldigt många människor där, man får stå i kö ett tag för att komma in. Om det inte vore för alla människor där som man får trängas med så skulle jag ha gett fem stjärnor.

Tack Krister J
Omdömet skrevs 12 augusti 2017

Du känner en respekt inför denna vackra byggnad. Se med öppna ögon och granska detaljerna på palatset. Väl värt ett besök.

Tack C H
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 17 juli 2017

Mycket att titta på och det fans text på engelska men skulle vilja ha en guide och just denna dagen så gick inte det men väl värt ett besök1

Tack andersljunggren

Resenärer som tittade på Kungliga palatset i Bangkok tittade också på

Besökt Kungliga palatset i Bangkok? Berätta vad du tyckte!