“Imponerande”

Boka i förväg
Mer information
12,60 US$*
och över
Privat guidad heldagstur: Bangkok och stadens ...
Rankad som nr 6 av 567 saker att göra i Bangkok
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: <1 timme
Omdömet skrevs 25 oktober 2017 från mobil enhet

Ännu ett måste att se.
Men du blir inte besviken.
Fantastiska byggnader, tempel och omgivningar.
Området är stort !!

När vi var här fick man inte gå in i palatset så vi har bara varit utanför.

Värt besöket !

Tack Christian P

Omdömet skrevs 18 augusti 2017

Många fina byggnader. Eftersom man inte får ha shorts kan det bli ganska varmt. Det var väldigt många människor där, man får stå i kö ett tag för att komma in. Om det inte vore för alla människor där som man får trängas med så skulle jag ha gett fem stjärnor.

Tack KristerJ77
Omdömet skrevs 12 augusti 2017

Du känner en respekt inför denna vackra byggnad. Se med öppna ögon och granska detaljerna på palatset. Väl värt ett besök.

Tack C H
Omdömet skrevs 17 juli 2017

Mycket att titta på och det fans text på engelska men skulle vilja ha en guide och just denna dagen så gick inte det men väl värt ett besök1

Tack andersljunggren
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 16 maj 2017 från mobil enhet

Mycket vackert palats har varit där flera gånger har även träffat gammla kungen där för 8 år sen så det var kul o en upplevelse

Tack KristerR28

Resenärer som tittade på Kungliga palatset i Bangkok tittade också på

Besökt Kungliga palatset i Bangkok? Berätta vad du tyckte!