Spara

från 59,60 US$
från 40,80 US$
från 45,50 US$
Omdömet skrevs 13 april 2018 från mobil enhet

Gryningstemplet är en härlig byggnad som för något år sedan genomgått en stor renovering och är ett landmärke i Staden så är väl värt ett besök, i området samt på andra sidan floden ligger många nya härliga restauranger där man kan sitta och se solnedgången över templet.

Tack matts1965
Omdömet skrevs 9 april 2018

Vi åkte till Wat Arun med en flodbåt som vi beställde till oss själva. Trevlig färd på floden. Vackert tempel, mycket turister. Man får hyra en sarong om man inte har en med.

Tack Osteraker
Omdömet skrevs 24 januari 2018 från mobil enhet

Precis vid floden, så perfekt att åka båt för en liten peng, betalade bara 4 baht, så inte ens 1kr att åka båten över! Fascinerade hur det är byggt! Litet område, går fort att se allt!

Tack Clara S
Omdömet skrevs 10 januari 2018 från mobil enhet

Sevärt tempel. Var dock mycket folk eftersom vi verkade komma samtidig som flera stora turistgrupper.
Båt från andra sidan floden var ett billigt sätt att ta sig till Wat Arun.

Tack Camilla L
Omdömet skrevs 30 december 2017 från mobil enhet

Mäktigt att se från längre håll. På natten lyser den i guld. 50 baht inträde är väl värt besöket. Ta dig hit med båt över kanalen för 4 baht.

1  Tack 245mrd