Spara

från 37,70 US$
från 94,00 US$
från 45,60 US$
Omdömet skrevs 10 januari 2018 från mobil enhet

Sevärt tempel. Var dock mycket folk eftersom vi verkade komma samtidig som flera stora turistgrupper.
Båt från andra sidan floden var ett billigt sätt att ta sig till Wat Arun.

Tack Camilla L
Omdömet skrevs 30 december 2017 från mobil enhet

Mäktigt att se från längre håll. På natten lyser den i guld. 50 baht inträde är väl värt besöket. Ta dig hit med båt över kanalen för 4 baht.

1  Tack Mr D
Omdömet skrevs 28 december 2017 från mobil enhet

Många vackra byggnader, de flesta dekorerade med kinesisk porslin, en gång ballast på fraktbåtar. Massor med detaljer att upptäcka. Väl underhållet.

Tack Torsten L
Omdömet skrevs 8 november 2017

Hela området är intressant att titta på. Nu kunde man inte gå upp för trapporna i det stora "tornet" för att det pågår en omfattande renovering. Var på guidad tur och det borde man sagt innan att det pågår renovering, så hade vi inte gjort denna utfärd nu, så det var en liten besvikelse. Återkommer säkert någon gång när det är renoverat och klart. Rekommenderar inte att besöka när renoveringsarbetet fortgår.

Tack Eje B
Omdömet skrevs 25 oktober 2017 från mobil enhet

Man måste ta sig dit.
Stå nedanför och titta upp mot detta gigantiska ”torn”

Coolt !!

Alla detaljer, hela byggnaden, allt allt allt är bara häftigt.

Tack Christian P