Spara

från 40,60 US$
från 59,40 US$
från 45,00 US$
Omdömet skrevs 8 november 2017

Hela området är intressant att titta på. Nu kunde man inte gå upp för trapporna i det stora "tornet" för att det pågår en omfattande renovering. Var på guidad tur och det borde man sagt innan att det pågår renovering, så hade vi inte gjort denna utfärd nu, så det var en liten besvikelse. Återkommer säkert någon gång när det är renoverat och klart. Rekommenderar inte att besöka när renoveringsarbetet fortgår.

Datum för upplevelsen: oktober 2017
Tack Eje B
Omdömet skrevs 25 oktober 2017 från mobil enhet

Man måste ta sig dit.
Stå nedanför och titta upp mot detta gigantiska ”torn”

Coolt !!

Alla detaljer, hela byggnaden, allt allt allt är bara häftigt.

Datum för upplevelsen: oktober 2017
Tack christianmpersson
Omdömet skrevs 10 augusti 2017

Intressant ställe för stora och små. Ta flodbussen hit och kombinera med Wat Pho en flodöverfart bort, kostar bara ett par kronor att åka över. Finns små matstånd överallt, toaletterna ok. Tyvärr var det byggnadsställningar pga renovering när vi var där så vi kunde inte gå längst upp.

Datum för upplevelsen: februari 2017
Tack Linda K
Omdömet skrevs 24 februari 2017

Intressant tempel att besöka samt kunna gå upp för de oerhört brandta trapporna som mer kan liknas vid en stege.

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Tack Marko V
Omdömet skrevs 23 februari 2017

Ett storstilat bygge. Maffigt att stå nära och titta upp. Passa upp för oseriösa typer som vill sälja entrebiljetter.

Datum för upplevelsen: april 2016
Tack AndersG548