Omdömet skrevs 23 september 2015 från mobil enhet

Mycket trevligt hotel i centrum med närhet till skytrain och barer!
Mötte en Väldigt trevlig och hjälpsam personal, speciellt ARAYA!
De fixar det du vill ha hjälp med.
Mysiga och härliga rum med skön säng!!
Kan varmt rekommendera detta fina, trevliga Hotel i Bangkok

Bodde här: augusti 2015, reste ensam
Tack Fredrebb
Omdömet skrevs 1 juli 2015 från mobil enhet

Nära till skytrain, barer, 7/11, nattmarknad på gatan
Jättebra service och trevlig personal, speciellt en kille vid namn Vit, han är lång och har bra humor. Ska ni stanna i bangkok och inte vill bränna allt för mycket Baht, ta detta hotell!

Bodde här: juli 2015, reste med vänner
Tack MelkerRunden
Omdömet skrevs 27 december 2014 från mobil enhet

Första natten efter långflygning från Stockholm. Fick rum 101. Första rummet mot gatan. Stökig gata. Men kunde sova bra ändå. 5-10 promenad från Nana station. Bra. Prisvärt. Helt okej rum. Safebox, thaitv, ficklampa och schampo - allt. Frukost okej. Många varianter på varm mat. Kaffet smakade rävgift, men det gör det ibland i Thailand. Stökig gata men det visste vi när vi bokade. Många restauranger och barer på soi 11. Bo här igen - ja.

Bodde här: december 2014, reste som ett par
1  Tack Westbaysharks
Omdömet skrevs 20 oktober 2014

Hotelet är mysigt och familjärt samt mycket prisvärt.Nära till allt och väldigt bra och hjälpsam personal. Speciellt Kate! God frukost där det mesta fanns
Hit åker jag igen nästa gång jag kommer till Bangkok.

• Bodde här: september 2014
1  Tack Kentsverige
SalilManagement, General Manager på Salil Hotel Sukhumvit Soi 11, svarade på det här omdömetSvarade 26 oktober 2014

Dear Kentsverige,

Thank you for sharing your Salil experiences on TripAdvisor, I am pleased to hear that you loike the room and the hotel style, and delighted to hear that you enjoyed the service. I will certainly share your kind words with all our team. We all look forward to welcoming you back to “Salil Hotel Sukhumvit Soi 11” soon.

Sincerely
nina.sirikul

Omdömet skrevs 25 juli 2013

Charmiga rum, rent och fräscht, trevlig personal.

Sängarna var hårda...men jag är ju van vid min tempur.

När nyckelkortet tas ur sin hållare, på rummet, så stänger ACn ner...vilket leder till att rummen är varma och kvalmiga när man senare återvänder.

Pool saknas

Frukostbuffén var dock inte till belåtenhet. Maten som skulle vara varm var ljummen eller kall, det saknades ofta smör, bröd, kaffe m m.

Tips för att välja rum: Det finns dubbelrum som ligger sida vid sida med en anslutande dörr dem emellan...ett alternativ (som vi missade) för barnfamiljen, som vill ha barnen nära men ändå kunna bo i ett eget rum.
  • Bodde här: juli 2013, reste med familjen
Tack MizzQt