Kostnadsfri avbokning till den 21-10-30
Boka nu, betala på plats
Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-23
Trip.com
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-31
Booking.com28 US$
Hurb30 US$
Omdömet skrevs 12 mars 2017

Hotellet ligger en bit ifrån övriga hotell och sevärdheter och omgivningarna lockar inte till kvällspromenader. Inga restauranger i närheten förutom hotellets egna. Hotellet var inte sena att utnyttja detta och det är svenska priser på öl o drinkar i poolbaren. Fina och rena rum även om det var slitet och 20 år gammal heltäckningsmatta är kanske inte jättefräscht. Men än en gång, vi betalade 150 skr per person och natt, och för det priset ska man inte räkna med att allt är perfekt.

Rumstips: Prisvärt men räkna med en TukTuk-resa för att hitta trevliga restauranger.
Datum för vistelsen: februari 2017
Tack Lars E
PrincePalaceHotel, ผู้จัดการฝ่ายต้อนรับลูกค้า på Prince Palace Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2017

Thank you for your message.

For more information and reservation, please kindly contact at info@princepalace.co.th

Omdömet skrevs 3 februari 2017 från mobil enhet

Vi hade bokat en natt på det här hotellet och det var inte direkt så att vi ville hänga på hotellrummet. Incheckning var redan klockan 12, men när vi kom dit vid halv 3 var inte vårat rum städat. Vi fick dock lämna våra väskor i det smutsiga rummet och personalen sa att vi skulle komma tillbaka efter en halvtimme. När vi gick upp till rummet en timme senare var det fortfarande inte städat. Oprofessionellt.

Positivt:
- Nära boat taxi
- Stora fina fönster med bra vy

Negativt:
- Väldigt dålig belysning, vi hade bara en liten lampa som fungerade i sovrummet så det var väldigt mörkt.
- Slitna rum
- Inget internet på rummen

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack izanil94
PrincePalaceHotel, ผู้จัดการฝ่ายต้อนรับลูกค้า på Prince Palace Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2017

Thank you for your message.

For information and reservation, please call (662) 628-1111 or kindly contact at info@princepalace.co.th

Omdömet skrevs 14 januari 2017

Perfekt genväg ner till marknaden direkt från hotellet, via en hiss så man betöde aldrig gå ut. SPA-avd utmärkt, perfekt service och fantastisk personal. Maten var jättegod och roomservicen var även den på topp.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack Minimolly K
Omdömet skrevs 14 januari 2017

Bodde här i 3 nätter på vår rundresa i Thailand. Hotellet är enormt stort och ger en känsla av kliva in i ett lyxhotell från 30-talet med träpanel överallt, kristallkronor och högt till tak. Min fru beskrev det som att kliva ombord på Titanic ☺. Dock har nog Prince palace haft sin glansperiod och idag är hela hotellet väldigt slitet.
Dock mycket trevlig personal och dessutom väldigt många av dem, det står alltid någon vakt eller liknande att fråga precis i närheten.

Dagtid så finns det en enorm marknad "Bobae Market" under hotellet, de första 6 våningarna. Det är en grossistmarknad för kläder, och egentligen måste man köpa 12-pack av varje artikel eller så, men vi hade inga problem att få köpa styckvis till galet låga priser. Det är här som de andra marknadsförsäljarna köper sina kläder.
Ett mycket trevligt komplement till MBK och alla de andra stora varuhusen i Bangkok.

Kvällstid är dock hela området stängt och det finns inte ens några restauranger i närheten. Så antingen äter man på hotellet, vilket är dyrt i thailändska mått, eller så får man ta en taxi nån annanstans.
ALLA taxichaufförer och tuktuk killar försöker lura dig att betala 200 fast pris. Ta en taxibil och säg taxameter, så betalar du aldrig mer än 100 baht inom bangkok. Ca 250-300 till flygplatsen.

Datum för vistelsen: januari 2017
1  Tack Jimmy L
Omdömet skrevs 12 januari 2017 från mobil enhet

Vi bodde där natten innan hemfärd, ville ha närhet till MBK. Hotellet levde inte alls upp till våra förväntningar som vi hade efter att ha sett bilderna på deras hemsida. Vi bokade en suite med 3 rum. Rummen var slitna och behöver renovering, bl.a. hala golv, AC som lät högt (antingen så var det kallt eller varmt, fanns ingen behaglig nivå), hårda sängar och toaletterna var inte heller fräscha. Det fanns bara Wi-fi i lobbyn som var långsamt och inte heller fungerade överallt och kopplade ner sig hela tiden. Kommer att välja ett annat hotell nästa gång.

Datum för vistelsen: januari 2017
1  Tack Uppsalaresa