• Fri parkering
Chatrium Hotel Riverside Bangkok(Bangkok)
  • Fri parkering
Pullman Bangkok Grande Sukhumvit(Bangkok)
  • Pool
Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 154 US$/natt.

Shangri-La Hotel Bangkok(Bangkok)
  • Pool
Dream Bangkok(Bangkok)
Paragon Inn(Bangkok)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 8 januari 2018 från mobil enhet

Bra service. Vänlig personal. Mycket bra rum! Bodde på våning 29, då ingick fria drinkar mm mellan 17.30-1930! Fantastisk frukost!
Trevligt poolområde. Vi hade sen utcheckning (16.00), skulle till flygplatsen 21.00. Då fick vi hänga å dricka fritt mellan 17.30-19.30, fast vi var utcheckade!!

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Joakim H
TheLandmarkBangkok, General Manager på Landmark Bangkok, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2018

Dear Joakim H

Many thanks for staying with us at The Landmark and delighted you enjoyed the hotel and its excellent location for your stay in Bangkok.

Thank you for recommending the hotel , your kind appreciation is very warmly received by us all. It will be our pleasure to welcome you back in the very near future for another enjoyable stay.

with best regards

Douglas Glen
General Manager

Omdömet skrevs 3 februari 2017

Bra hotell, belägen ganska centralt, nära skytrain station. Personalen är väldigt trevliga och hjälpsamma. Något slitet inredning men bra sovkvalitet och bekväma sängar. Hamnar man med rum som vetter mot vägen kan det bli lite störigt. Väldigt bra kvalitet på badrum och badrumsartiklar, känns lyxigt. Tillgång till tofflor, badrock, strykjärn med strykbräda på rummet. Bra storlek på rum.
Finns många bra matställen I närheten. Hotellets egna barer och restauranger är av hög kvalitet om man vill hålla sig I närheten.
Området I sig är ganska stökigt med många människor I rörelse och med synlig gatuprostitution, vilket är huvudaledning till min 3:a.

• Bodde här: januari 2017, reste i arbetet
Tack Nela_Malmo
Omdömet skrevs 12 januari 2017

Hotellet ligger ett stenkast från nana och alla dess barer.
Service vid poolen är mycket bra.
Frukosten på 31 våningen eller den vid lobbyn är bra behöver förnyas, fräscha till det.
Sköna sängar, sover alltid lika gott.

Tack stefankT7739OB
Omdömet skrevs 17 november 2016 från mobil enhet

Ett utmärkt stort hotell mitt i Bangkok och nära en Skytrain station.
Hotellet hade en bra swimmingpool.
Flera restauranger incl. en pub med enkla men bra rätter och kall öl.
Frukosten var utsökt, men restaurangerna i övrigt levde inte upp till förväntningarna.

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack Bengt F
Omdömet skrevs 15 oktober 2016

Vi har besokt detta hotell 2 ganger och varit lika nojda bada gangerna.Pool omradet kanske ar lite trakigt men funkar.Bra frukost buffe ok vi bor i club rum sa det kanske ar lite extra bra frulle jag vet inte.Vi kan rekomendera detta till allasom besoker bangkok.Bra lage nara swe ambasaden... Trevlig personal ok Gym .Vi kommer tillbaks!!...

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack fred g