Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 5 mars 2017 från mobil enhet

Vi har haft ett par underbara dagar och det återstår ytterligare några. Hotellet är perfekt. Personalen utmärkt och sängarna fantastiska. Frukostbuffén kunde ha varit större men ni kommer inte att sakna något. Solig pool, bra öl och trevlig och lugn miljö.

1  Tack Susanne H
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
Peninsula_BK, Guest Relations Manager på The Peninsula Bangkok, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2017

Dear Susanne H,

It was such a lovely feedback! We are very appreciated for your time to share us your experience. We are glad to hear that you have a wonderful stay at The Peninsula Bangkok. Looking forward to welcoming you back again soon in the next visit in Bangkok.

Best regards,
Kaewta Phinyochanasin

Omdömet skrevs 7 januari 2017

Rest mycket och har dessutom jobbat i hotell- och restaurangbranschen i nästan 20 år.. Detta är by far det bästa hotell jag bott på!
Vi bodde två nätter denna gång och detta var vårt fjärde besök på Peninsula Bangkok, samma unika service levereras varje gång!

Det som gör Peninsula så bra och unikt är att alla anställda på alla avdelningar ger samma äkta och naturliga service.
Visst kan man få vänta lite på service i restaurangen/baren vid vattnet men när servisen väl kommer glömmer man fort bort den väntan..

Har du eller får du möjlighet, bo här!!

// P

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack 355pernillal
Omdömet skrevs 12 december 2016

Utmärkt 3 nätters vistelse på the Peninsula Bangkok. Våra rum var högst opp med fantastisk utsikt över floden och staden. anbefaller restaurangen för frukost, lunch eller middag (spektakulärt buffé eller en la carte) topp;) personal kommer ihåg ditt namn och man känner sig som det lyx människan man är om man nu bor här. klassiskt hotell inredning med allt av det man kan önska sig. speciellt den lotta båtresan över floden tycker jag mycket om. dagen startar liksom med ett litet äventyr.

Datum för vistelsen: februari 2016
Tack Jimmy W
Omdömet skrevs 10 april 2016 från mobil enhet

Vi bokade rum via hotels.com med en extrasäng. Hotellet krävde att vi uppgraderade till svit då sängen inte skulle få plats. Hotellet är lyxigt men dyrt i förhållande till andra närliggande lyxhotell t ex Shangri-La och Lebua. Poolområdet är mycket fint och servicen utmärkt. Nästa gång väljer jag dock ett annat hotell och spar tusenlappar.

Datum för vistelsen: oktober 2015
Tack Z0rr0w
Omdömet skrevs 4 december 2015 från mobil enhet

Vilket underbart hotell. Vi fick kanon bra erbjudande via trip Advisor att boka rum här 2 nätter. Skönaste sängen med dom mysigaste kuddarna. Super trevlig personal. Lyx på det mesta och bästa. Frukost buffén är helt underbar. Dock ingår inte den alltid i priset och den kostar typ 25$/pers. Lite väl dyrt kan tyckas. :) poolen är fin. Det finns båtar som tar en över floden när ni vill. Till 3 olika platser. Bara att välja. :)

Datum för vistelsen: november 2015
Tack RickardE87