Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Vi bor här för 3 gången och är lika nöjda igen!
Bra pool och sol på taket!
4-5 olika restauranger (dock relativt dyrt om man snackar thai priser).
Den Italienska är helt ok, ingen smak sensation..såg en Jamie Oliver restaurang igår som det kanske blir idag( åt på en i London och den var riktigt bra)
Men vi unnar oss lite de sista dagarna!
Bra frukost där man kan välja på att äta nere eller vid poolen på våning 8.
Vi väljer oftast äta vid poolen.
Fint och stort rum!
Bra service.
450 B till flygplatsen.
Vårt flyg går typ 00.50 så vi betalade 500 B per timma så vi kan vara kvar i rummet längre.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack magnusnkalmar
Pathumwan Princ... H, General Manager på Pathumwan Princess Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2018

Dear Magnus N,

I am writing on behalf of my entire team to say how much we truly appreciate your praise regarding your time with us. It was an absolute pleasure to read that you enjoyed so many aspects of your stay and we hope you took with you many wonderful memories of your stay at Pathumwan Princess Hotel.

Stefan Heintze
General Manager
Pathumwan Princess Hotel Bangkok

Omdömet skrevs 4 februari 2018

Riktigt bra hotell. Fräscha rum, bra läge (direktingång till MBK) fin pool. God frukost, trevligt bemötande. Vi blev så nöjda att vi bokade samma hotell på hemvägen på resan. Vi kommer att bo där igen, helt klart!

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack NinaMicke
Pathumwan Princ... H, General Manager på Pathumwan Princess Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2018

Dear NinaMicke,

We are glad that your stay was a memorable one and you could take advantage of our facilities and activities. We hope to have the opportunity of welcoming you back to beautiful land of smile again.

Stefan Heintze
General Manager
Pathumwan Princess Hotel Bangkok

Omdömet skrevs 16 december 2017

Vilket fint hotell! Allt var så fint! Personalen var fantastiska! MBK precis intill. Rummen var också jätte fina! Vilken frukost buffé! Stort pool område på taket var också ett plus! Kommer definitivt tillbaka.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack 741elinc
Urs L, General Manager på Pathumwan Princess Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 december 2017

Dear "741elinc",

Thank you very much for a positive review of our hotel. There is nothing more refreshing than to learn from the guests that they appreciate our resort and service.

Thank you again and kind regards from Bangkok,

Urs Lienhard
Acting General Manager
Pathumwan Princess Hotel - An Oasis In The Heart Of Bangkok

Omdömet skrevs 27 november 2017 från mobil enhet

Läget är det absolut bästa med detta hotellet. Perfekt!!! Poolområdet är enligt mitt tycke ocharmigt och incheckningen tog ovanligt lång tid. Några småmissar här och var gör att hotellet kändes mediokert. Dock helt ok och bra frukost.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack 157madeleines
Pathumwan Princ... H, Resident Manager på Pathumwan Princess Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2017

Dear valued guest,

We have taken a good note and communicated with all concern department heads of your feedback on your arrival experience and please trust that a proper coaching have been established to the team members. We do hope that you will allow us to welcome you back to our hotel as our valued guest in the future.

Trusting you had a pleasant journey home, we send you our kind regards.

Sincerely yours,

Patcharee P.
Resident Manager

Omdömet skrevs 10 september 2017 från mobil enhet

Jag har bott här några gånger nu och tycker det är alldeles utmärkt! Ligger beläget med en fantastisk utgångspunkt och sen de byggde ihop till Siam köpcenter bredvid där skytrain ligger så blev det ännu bättre, varför det är så bra är för vistas ni en helg så skall ni definitivt ta skytrain till Mo Chit och besöka en grym marknad där det finns allt och lite till. Bra frukost, gym och takpool! Grymt trevlig personal mm

Datum för vistelsen: september 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack jonasn556
Pathumwan Princ... H, Resident Manager på Pathumwan Princess Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 september 2017

Dear valued guest,

Thank you for your review following your recent stay at Pathumwan Princess Hotel and for recommending our hotel to other travelers. I was delighted to hear that you had an overall pleasant stay and that our prime location, pool area, breakfast and hotel services met your expectations.

I hope to have the pleasure to welcome you to share your experience once again at Pathumwan Princess Hotel.

Sincerely yours,

Patcharee P.