Omdömet skrevs 30 juni 2018 från mobil enhet

Bra hotell om du vill shoppa. Ligger centralt belägen. Väldigt trevliga rum, frukosten är mycket bra. Rent. Personalen trevlig och tillmötesgående. Har varit här flera gånger. Nära till kommunikationer.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Ulf P
Omdömet skrevs 29 juni 2018 från mobil enhet

Väldigt bra hotell. Ligger centralt nära flera shoppingceter samt, man kan lätt ta sig runt här ifrån. Väldigt trevlig personal och uppassning. Frukosten är underbar och har massa olika val av mat. Hotellet har en pool samt ett gym som är i trevligt skick. Finns nästan allt som du kan tänka dig.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Fluffy C
Omdömet skrevs 19 december 2017 från mobil enhet

ÄLobbyn ger ett lyxigt intryck, restaurangen och frukosten var helt fantastisk.

Mycket trevliga rum med bra badrum och uppskattade detaljer som buteljerat vatten och skön morgonrock.

Men bäst av allt - oerhört hjälpsam och trevlig personal med känsla för detaljer - jag har aldrig känt mig så väl mottagen som på Amari! All personal vi mötte var dessutom mycket bra på engelska vilket är ett stort plus!

Rekommenderar detta till alla som har ärenden i Bangkok!

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Natalie K
Omdömet skrevs 21 mars 2017 från mobil enhet

Bra hotell som ligger centralt nära all service man behöver. Stora rena rum med fantastisk utsikt över stan. Toppen frukost, man måste vara hungrig eftersom det finns så mycket gott där. Däremot restaurang i lobbyn är sådär: tråkig service, dålig engelska, icke barnvänlig

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack DmitryS695
David C, General Manager på Amari Watergate Bangkok, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2017

Dear Dmitry S,

Thank you for choosing Amari Watergate Bangkok and for taking the time to review us on TripAdvisor!

We are very happy to hear that you had a great experience with us and that you liked the room you stayed in and the buffet breakfast we serve.

Regarding your comments Cascade, we have passed this onto the F&B Department for further consideration and improvements.

Looking forward to welcoming you again on your next visit!

Warm Regards,
David Cumming
General Manager

Omdömet skrevs 29 januari 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell som nu har blivet ännu bättre efter renoveringen Alltid trevlig och hjälpsam personal. Bra läge med bra shopping i närheten och många trevliga restauranger. Kan verkligen rekommendera detta hotell i Bangkok.

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack fredarnes2014