Omdömet skrevs 18 mars 2017 från mobil enhet

Detta var min första upplevelse av JW Marriott i Bangkok. Det kommer inte att bli den sista.
Härligt rum på 11e våningen i vilken jag sov mycket gott i 5 nätter. Frukosten var fantastiskt god med många varianter att välja på en mycket glad överraskning.
Åt även min första kobe biff på Nami vilken var mycket god samt att inte glömma New York Steakhouse där blev det en surf & turf också mycket god.
Fantastisk service med en mycket glad personal som var mycket hjälpsam med allt från turistresor mm.
Rekommenderar starkt att man bör testa och bo på Marriott och bli ompysslad.
Roland

Datum för vistelsen: mars 2017
Restyp: Reste ensam
Tack Rolle_IVA
Chris-JWBKK, Manager på JW Marriott Hotel Bangkok, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2017

Dear Roland Ö,
We appreciate this wonderful review of not only your stay as it relates to accommodation, but also about the culinary experience you had while here. Nami is in the top 5 spots on Trip Advisor Bangkok restaurants for a reason, and New York Steakhouse just won another award for peoples choice. Executive Chef Kevin and his team appreciate reading how their craft and passion are well received, thank you.
See you in Marriott Café for another fantastic breakfast soon.
Best regards
Chris Johns
Hotel Manager
JW Marriott Hotel Bangkok

Omdömet skrevs 11 december 2016

Alltid toppen service och bemötande. Bästa loungen och fint poolområde.

Gym i super klass för att vara ett hotell.

Provade även frisören, för andra gången, och blev mkt nöjd.

Toppen service, vänligt och tillmötesgående personal. Alltid service inriktade.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack anniemartinsson
Chris-JWBKK, Manager på JW Marriott Hotel Bangkok, svarade på det här omdömetSvarade 19 december 2016

Dear anniemartinsson
Thank you for taking the time to share you're experience and we are glad that you found the hotel so be of a superior class and that the services and hospitality we offer so memorable.
We look foreword to you returning.
Best Regards
Chris Johns
Hotel Manager
JW Marriott Hotel Bangkok

Omdömet skrevs 24 oktober 2016

Fantastiskt lyxhotell, med ett centralt läge i ett hektiskt Bangkok!
Helt otrolig frukostbuffe som lär vara svår att överträffa!
Mycket hög servicenivå generellt och hög klass även på enklare rum.
Knappast ett hotell för budgetresenär men om man vill lyxa till det!

Datum för vistelsen: januari 2016
Tack KjellAnd1
Omdömet skrevs 8 januari 2016 från mobil enhet

Ett av de bästa hotellen jag har bott på i Asien. Väldigt bra service och trevlig personal. Fina rum med sköna sängar. Hela hotellet är fint och välskött, även små detaljer. Provade tyvärr aldrig poolen eller någon restaurang. Bra läge också!

Datum för vistelsen: januari 2016
Tack Henrik E
Omdömet skrevs 16 november 2014

Måste vara ett av de bästa hotellen i Bangkok!
Trevlig personal som gärna hjälper till om något gått snett som det gjorde för oss.
Tack vare båtarna utanför är det nära till det mesta man vill se och uppleva. Båtarna ger också möjlighet att ta sig vidare till andra platser.

Datum för vistelsen: december 2013
Tack Stefan G
peter c, General Manager på JW Marriott Hotel Bangkok, svarade på det här omdömetSvarade 26 november 2014

Dear Stefan G

I like to thank you for posting a review in this forum. It is with much pleasure to learn that you have enjoyed your stay and the care the associates have afforded to you.

It would be very nice to welcome you back soon again. Very best regards

Peter Caprez
General Manager