Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 677)
Filtrera omdömen
2 677 resultat
Medlemsbetyg
1 177
1 037
315
94
54
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 177
1 037
315
94
54
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 2 677 omdömen
Omdömet skrevs 22 september 2015

Hotellet finner sig på ett bra ställe och servicen var bra. Hotellet är lite överprisat med tanke på att det är ganska omodernt. Dessutom var poolen inte i bruk då vi var där vilket var synd eftersom vi valde hotellet eftersom de hade en pool. Rummen var rena men kranen i badrummet var sönder och droppade hela tiden.

  • Bodde här: april 2015, reste med vänner
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Tack antoniak676
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Duty M, Front Office Manager på Holiday Inn Bangkok Silom, svarade på det här omdömetSvarade 24 september 2015
Google-översättning

Dear antoniak676,

Thank you for choosing Holiday Inn Bangkok Silom Hotel on your recent stay. We appreciate your overall positive comments on TripAdvisor and do apologize for the inconvenience caused.

We hope you will come to visit us again next time you are in Bangkok and if so please contact me at donald.morris@ihg.com so I can make sure that all your arrangements are taken care of.

With best regards,

Donald Morris
Resident Manager
Holiday Inn Bangkok Silom

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 januari 2015

Hotellet nära Surasak Sky Train stationen och på gångavstånd från River City därifrån flodutflykterna avgår. Mycket bra sängar. Riklig frukost med bra urval. Trevlig och hjälpsam personal. Fin pool med solstolar.

Bodde här: januari 2015, reste som ett par
Tack 418ralfk
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Duty M, Front Office Manager på Holiday Inn Bangkok Silom, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2015
Google-översättning

Dear Ralf K,

Greetings from Holiday Inn Bangkok Silom.

Thank you so much for the wonderful comments about our Hotel which you have shared with us on Trip Advisor. We really appreciate your positive feedback regarding hotel surroundings, breakfast and our associates. I was delighted to read how much you enjoyed your stay with us.

It was a pleasure to have you with us and we are looking forward to welcoming you back to the Hotel in the future.

With best regards,
Donald Morris
Resident Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 25 november 2014 från mobil enhet

Jag är en återkommande gäst på det här hotellet på grund av jobbet.
Jag anser att de äldre rummen (standard) är väldigt obekväma och luktar.
Om man bokar premier-rummet är det stort och rymligt med rena korridorer och luktar gott, så se till att göra detta !
Läget är jättebra med gångavstånd till en massa massageställen och en kort taxiresa till shoppingområden.
Jag rekommenderar att man använder sig av guiden på hotellet, hon har alltid gett oss jättebra priser och är ärlig om vad hon säljer.
Utflykten till tigertemplet är ett måste.
Rumservicen här är okej om man beställer något lokalt. De försöker med västerländsk mat men det blir helt enkelt aldrig bra förutom när man beställer pizza.
Allt som allt ett trevligt hotell och en bra bas för en fantastisk Bangkok-upplevelse.

Tack xxGemxx
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Duty M, Front Office Manager på Holiday Inn Bangkok Silom, svarade på det här omdömetSvarade 27 november 2014
Google-översättning

Dear xxGemxx,

Greeting from Holiday Inn Bangkok Silom Hotel.

Thank you for your wonderful feedback and at the same time thank you for having chosen Holiday Inn Bangkok Silom. It is delighted to hear that you enjoyed your stay and that you were truly impressed with our Premier Room Condition.

Please allow me to take your comments with all its points for our future improving plan. Please rest assured that I have shared your comments to Housekeeping and Engineering who is responsible for the areas where your valuable feedback highlighted the need for improvements.We will take your point into our consideration when refurbishment will take place in 2015.

We really thank you for recommending our hotel to other reviewers and we do hope that your memorable experience will bring you back to our hotel in the near future.

Warm regards,
Donald Morris
Resident Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 4 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: september 2018, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
NattavudE, Manager på Holiday Inn Bangkok Silom, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: september 2018, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
NattavudE, Manager på Holiday Inn Bangkok Silom, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen