“Detta vill du inte missa”
Omdöme om Bangkok By Bike

Kvällstur i Bangkok på cykel
Rankad som nr 11 av 187 Friluftsaktiviteter i Bangkok
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 1 april 2018

BangkokByBike, Owner på Bangkok By Bike, svarade på det här omdömetSvarade 22 april 2018

Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Vi cyklade med Arne för 3e gången, det säger väl det mesta?!
Ett bättre sätt än detta å se Bangkok på finns inte!!
I år testade vi kvällsturen.
Att kunna cykla på stora gator som brukar vara fyllda med trafik, genom marknader och i små smala gränder är en otroligt härlig känsla!!
Att se allt i mörkret som man sett i ljus innan, typ upplysta tempel var jättefint!!

Tack ACL1978

Stort tack för jättefin återkoppling. Nu har ni betat av hela vårt program med turer, så jag känner mi manad att ordna en Vip-tur åt er nästa gång. Det är väldigt kul med kunder som kommer tillbaka flera gånger, uppskattas extra.

Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 15 februari 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig och lagom för en 60åring!
Tack Arne för ditt engagemang!
Rekomenderas starkt om ni vi se Bangkok på ett annat sätt!

Tack Ulf D

Haha, ja tack själv. De flesta 60-åringar klarar att fixa det här, du är en av dem. Hade du ingen bättre bild att bifoga? Tack ändå för fin återkoppling.

Resenärer som tittade på Bangkok By Bike tittade också på

Besökt Bangkok By Bike? Berätta vad du tyckte!