Omdömet skrevs 18 maj 2017 från mobil enhet

Stannade på detta hotell en natt under vår senare Asien resa .
Fantastiskt trevlig personal , speciellt bell boys ,mr.nine hio .

Bra service på hotellet .
Bra frukost med stor variation.

Rent och fint hotell nära till Skytrain.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Dinko H
Omdömet skrevs 18 mars 2017

När jag kom till incheckningen fick jag veta att jag blivit uppgraderad. Från Junior-svit till kanske det bästa hotellet kan erbjuda. Det bemötande man fick av personalen var bara det en upplevelse i sig.

Sviten var helt underbar, och allt du behövde fanns, plus lite till.
Även tillgång till Premiere Lounge på 29e våningen hade man, där bland annat frukost serverades. Mot kvällen fanns det lite tilltugg och dryck att tillgå ett par timmar, då man kunde sitta och koppla av och njuta av utsikten över Bangkok.
Närhet till det mesta, BTS stationen precis utanför entrén, gångavstånd till Central Embassy Galleria med sina exklusiva butiker.
Ja, allt var helt enkelt toppen på det här hotellet och än en gång lägger jag ett gott ord till hela personalen och deras service.
Här kommer jag garanterat att bo fler gånger...

Datum för vistelsen: mars 2017
  • Restyp: Reste ensam
Tack Anders J
Omdömet skrevs 1 mars 2017 från mobil enhet

Detta är den andra gången vi bor på detta hotell och även denna gång bodde vi ett av de bästa rummen de har,och även denna gång levererade de super service,både i loungen och restaurang på markplan. Deras närhet till skytrain och centrala läge gör att detta är en utmärkt utgångspunkt för att utforska Bangkok. Vi rekommenderar detta hotell när ni besöker Bangkok.

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack Micke L
Omdömet skrevs 14 december 2016

Hotellet är nytt o fräscht precis som utlovat. Rymliga rum med modern inredning och lätt lyxig stil.
Servicen var utmärkt, från receptionen, till städningen och restaurangen. Maten är bra, både för barn och vuxna. Extra bra är att barn äter grattis OCH att som boende på hotellet så är lunchbiffen halva priset! Riktigt bra Novotel!
Stora panorama fönster med häftig utsikt.
Läget är ok inte mer. Ligger 50m från en Sky train station. Man kan även gå till diverse platser så hotellet ligger centralt.
Kan absolut bo här igen förutsatt att priset är rätt.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack radekgabor1
Omdömet skrevs 16 juni 2016

Mycket trevligt och fräscht hotell rätt igenom. Rummet var rent och allt man behövde fanns att tillgå. BTS stationen var precis utanför vilket var mycket behagligt. Bad om tvättning av kläder vilket egentligen skulle ha blivit klara dagen efter, men jag fick dem senare samma dag. Så mycket bra service och väldigt fräscha när jag mottog dem. Skulle mycket väl kunna tänka mig att stanna här flera gånger.

Datum för vistelsen: november 2015
Tack Stefan2x