Hotellets läge är mycket bra på Sukumvith Soi 6. Nära till Skytrain, shopping, barer mm. Tyvärr ingen vidare wow-upplevelse av hotellet dock. Strul vid incheckningen. Rummen inte klara (en timme sena). Många små detaljer som inte funkade. (Har aldrig ringt efter servicetekniker så många gånger som på detta hotell.) Kallt vatten i duschen, aircondition som hängde sig varje gång man lämnat rummet och tagit ur nyckelbrickan, dvd-spelare som hakade upp sig, wifi som är långsammare än min mobilsurf och som man dessutom måste logga in på nytt så fort man varit ute och återkom till rummet. Rummet städades inte varje dag - oklart varför, och när de städade satte de in en mikroskopis toalettrulle som räckte för typ tre toalettbesök. Inga stora saker alltså, men många små irriterande "fel".
Frukosten knappt godkänd. Nästan bättre att skippa den och äta ute.
Dessutom bodde det många ofräscha människor på hotellet. Inte hotellets fel såklart, men otrevliga gäster försämrar såklart upplevelsen för oss andra.
På plus-sidan kan jag nämna att personalen är mycket tillmötesgående och service-minded. De gjorde så gott de kunde, och i stort sett alla som jobbade i/omkring lobbyn var superduktiga och hjälpte till så mycket de kunde. Vi fick också fantastisk hjälp med att boka stor transport till flygplatsen.Mer
- Fri parkering
- Pool