Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (4 181)
Filtrera omdömen
4 181 resultat
Medlemsbetyg
2 279
1 382
353
102
65
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
2 279
1 382
353
102
65
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 4 181 omdömen
Omdömet skrevs 11 januari 2018 från mobil enhet

Vi bodde här sista natten innan hemresan till Sverige.
Ett helt fantastiskt hotell och sviten bestående av 2 gigantiska sovrum med separata badrum samt ett gigantiskt sällskapsrum var något av det bästa jag har bott i!! Personalen håller världsklass i servicenivå och vi intog middag uppe på restaurangen under skybaren. Fantastisk mat och det kändes lyxigt när det kommer i 3 servitörer som på givet kommando serverar tallrikarna och häller upp såserna.
Gudomlig frukostbuffé på morgonen. Hit kommer jag tillbaka!!

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack jacob w
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Banchert E, Manager på Anantara Sathorn Bangkok Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2018
Google-översättning

Dear jacob w,

Thank you very much for staying with us and for taking the time to share your positive experience on TripAdvisor.

It is a pleasure to read your review and learn that you had an amazing stay at Anantara Sathorn Bangkok and that you were impressed by the space and comfort of our Two Bedroom Suite, great breakfast buffet, luxury dinning experience at Zoom Sky Bar & Restaurant and most important, the world class service from our team.

On behalf of the team, thank you for visiting us and for sharing your feedbacks. We all look forward to welcoming you back in hopefully not too distance future.
With best regards,

Banchert Engsupwong
Rooms Division Manager
Anantara Sathorn Bangkok

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 12 november 2017

Vi testade hotellet inför kommande resegrupper vi kommer ha i Bangkok. Om vi börjar med de positiva sakerna på hotellet. Mycket bra service överlag. Vi provade restaurangen en kväll där man serverade maträtter i ganska hög prisklass. Maten var dock mycket god och elegant presenterad. Personalen på restaurangen var dock en aning förvirrade och taffliga.

Vi bodde i en svit på våning 31. Sängen är den absolut bästa säng jag någonsin sovit i! Underbar på alla sätt. Rummen var fina men en aning slitna. Balkongen arbjöd otrolig utsikt över Bangkok.

Hotellets tak-bar var naturligtvis hissnande. Tyvärr löjligt överpris på drinkarna men det få man väl ta så atmosfären trots allt skall räknas in.

Några lite "sämre" saker. Om vi börjar med poolområdet (vilket knappast är det primära vid en vistelse mitt i Bangkok). Poolen var liten och trån, solstolarna var alldeles för få osv.

Hotellets frukost. Det som serverades var överlag bra men som vanligt i Thailand så smakar brödet ingenting, osten är "märklig" och baconet är knappast rökt. Här hade man två sorters bacon. Ett "knaprigt" som var som stenhårda pinnar! Den andra sorten var sladdrigt halvrå. Ett annat problem är att kön till "eggcorner" går precis där personalen kör in och ut porslin samt mat. Tokig logistik. Sedan har man (troligtvis av utrymmerskäl) placerat ut frukosten på tre olika platser! En för den mesta av frukosten, en helt annan plats för bröd och sedan utomhus för asiatisk frukost. Rörigt men det fungarar hyggligt trots allt.

Jag kan under alla omständigheter rekommendera detta hotell.

Tips för att välja rum: Välj svit då det oftast inte skiljer så mycket i pris.
  • Bodde här: november 2017, reste i arbetet
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack SVEATRAVEL
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Banchert E, Manager på Anantara Sathorn Bangkok Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2017
Google-översättning

Dear SVEATRAVEL,

Thank you very much for staying with us and for taking the time to share your valuable feedback and for recommending us on TripAdvisor.

First of all, I am pleased to learn that you had enjoyed our services and facilities in overall and that you were particularly impressed by the taste and quality of our food in the restaurant, the comfort of bed and the beautiful view from the balcony in your room.

Anyway, please allow me to extend my sincere apology for the confusion from our team member on this occasion.

Upkeep and maintenance is always our top priority and we shall work harder to ensure our rooms and facilities are in best condition at all times.

We appreciate your comments regarding our breakfast and rest assured that we will look into this matter with the team for improvement where possible.

On behalf of the entire team members, we thank you for your kind patronage and we look forward to the opportunity to welcoming you back in the near future.

With best regards,

Banchert Engsupwong
Rooms Division Manager
Anantara Sathorn Bangkok

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 mars 2017 från mobil enhet

Bodde här i 4 nätter och trivdes, Bra hotell med trevlig personal som pratar bra engelska. Börja med välkomstdrinkar sen fick vi tyvärr vänta 1.5h efter incheckning innan rummen var klara men de ordna så vi fick gratis dricka under tiden och 20% på maten. Fräscha fina rum med sköna sängar. Vi hade 2-rums svit på typ 120kvm till kanonpris! Gillade poolområdet, många solstolar rent snyggt och lugnt. Finns gym vid poolområdet samt lekrum för mindre barn. Vilken frukost!! Det fanns massor av gott att välja mellan, äggstation, yoghurtstation, pålägg, olika bröd muffins pannkakor våfflor, färska frukter och bär, Salladshörna, ost med kex, asiatiska rätter och soppor mm!! Serverade gott kaffe/cappuccino/latte. De hade barnmatstol (vilket inte alla har) Provade rumservice, god mat. Sista kvällen tog vi en drink i Skybar - rekommenderas :)

Vi åkte med två mindre barn och läget enligt oss låg lite långt från det mest centrala. Finns några mindre gallerior i närheten. Provade hotellets fria shuttlebuss till skytrain och åkte därifrån 2 stationer för att hamna på Siam där de flesta stora köpcenter finns,tog lite tid då det är mycket trafik och lite svårt med barnvagnar då det oftast bara har trappor och ej hiss/rulltrappor till skytrain. Provade även direkt taxi med det tog lika lång tid, mycket trafik med stockning utanför hotellet och till centrum. Dock väger hotellets standard, service och pris upp detta.

Övrigt rekommenderas ett besök på Ocean World i botten på Siam Paragon både för barn och vuxna :)
Samt en trevlig restaurang i närheten av hotellet med gångavstånd Il Bolognese, italiensk med god mat och mysig atmosfär samt bra priser. I närheten finns också några massageställen värt att testas, hotellets kanske lite väl dyrt.
Finns även lite olika nightmarkets, en lugnare som passa oss heter river nightmarket, finnas även vanliga restauranger här om man inte bara vill käka från gatustånd :)

Bodde här: mars 2017, reste med familjen
Tack Emmmelie
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Banchert E, Manager på Anantara Sathorn Bangkok Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2017
Google-översättning

Dear Emmmelie,

Thank you very much for taking the time to share your most positive experience regarding your stay with us.

At Anantara Sathorn Bangkok, we strive to be recognized as one of the best hotels in Bangkok and we are passionate about every guest leaving with an amazing story so I am truly delighted to learn that you had thoroughly enjoyed your stay in our hotel as well as the Bangkok city.

On behalf of the entire team members, we thank you for your kind patronage and we look forward to the opportunity to welcoming you back in the near future.

With best regards,

Banchert Engsupwong
Rooms Division Manager
Anantara Sathorn Bangkok

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 20 mars 2017

Vi trivdes väldigt bra på vårt rum på anantara! Vi bodde dock i en svit men jag kan inte tro annat än att de andra rummen håller hög standard. Högst upp på hotellet finns bar och restaurang med underhållning! Frukosten va toppen med många alternativ, min besvikelse var den lilla poolen precis bredvid restaurangen med få stolar.
Servicen var toppen! När vi kom fram till hotellet hade vi glömt bort och misstolkat engelskan från chauffören...det går inte att betala taxis med betalkort, då erbjuder sig en i hotellpersonalen att lägga ut pengar för oss om vi går och tar ut pengar till henne senare på kvällen, det kallar jag service! Det är alltså ett stort hotell med många stjärnor och ändå fick hon det att kännas familjärt och personligt.

Bodde här: februari 2017
Tack Josefin K
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Banchert E, Manager på Anantara Sathorn Bangkok Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2017
Google-översättning

Dear josefinklovermark,

Thank you very much for taking the time to share your most positive experience regarding your stay with us.

At Anantara Sathorn Bangkok, we strive to be recognized as one of the best hotels in Bangkok and we are passionate about every guest leaving with an amazing story so I am truly delighted to learn that we achieved our goal in making your stay above and beyond your expectation. I will be proud to share your kind compliments to the team as it is very encouraging and we shall work even harder to make your future visit an impeccable one.

On behalf of the entire team members, we thank you for your kind patronage and we look forward to the opportunity to welcoming you back in the near future.

With best regards,

Banchert Engsupwong
Rooms Division Manager
Anantara Sathorn Bangkok

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 mars 2017

Snygg och luftig design, en atmosfär som doftar hög klass. Rent och snyggt överallt. Hade en svit på 28:e våningen på 121 m2 som bestod av två sovrum med mjuka, sköna sängar, två badrum med lyxiga toalettartiklar, färska orkideer och handuksdjur överallt, mycket välutrustad minibar, två balkonger med skylineutsikt åt två olika håll.
Väldigt trevlig, hjälpsam och proffsig personal. Egen klinik med läkare om så skulle behövas 24-7.
Fantastisk frukost med stort och varierat utbud. Wifi fungerar överlag bra.
Stort gym. Hotellet huserar flera resturanger och en takbar med fantastisk utsikt.

Tips för att välja rum: Svit med skyline utsikt rekomenderas. Frukost intas för gäster i detta rum i vip lounge
  • Bodde här: februari 2017, reste med familjen
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack Katrin L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Banchert E, Manager på Anantara Sathorn Bangkok Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2017
Google-översättning

Dear Katrin L,

Thank you very much for taking the time to share your most positive experience regarding your stay with us.

At Anantara Sathorn Bangkok, we strive to be recognized as one of the best hotels in Bangkok and we are passionate about every guest leaving with an amazing story so I am truly delighted to learn that we achieved our goal in making your stay above and beyond your expectation. I will be proud to share your kind compliments to the team as it is very encouraging and we shall work even harder to make your future visit an impeccable one.

On behalf of the entire team members, we thank you for your kind patronage and we look forward to the opportunity to welcoming you back in the near future.

With best regards,

Banchert Engsupwong
Rooms Division Manager
Anantara Sathorn Bangkok

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen