Omdömet skrevs 14 april 2018 från mobil enhet

En fantastisk vistelse och väl värt pengarna för ett par dagar i Bangkok. Avslutade vår semester med två dagar här.
Bokade Family Package for 5 @Chatrium.
Svit på 120 m2 med riverview, thailunch, frukost, privat transfer till flyget mm
Otroligt trevlig och personlig personal, framför allt vänliga mot barnen. Kom ihåg deras namn. Rent, snyggt, bra mat. Möjligen få solstolar vid poolen, men inget stort bekymmer. Trevligt med dryckesbiljetter vid ankomst.
Vi återvänder gärna hit!

Datum för vistelsen: april 2018
Tack DavidG8427
gmchatrium, General Manager på Chatrium Hotel Riverside Bangkok, svarade på det här omdömetSvarade 18 april 2018

Dear David G,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

I am so happy to read through your wonderful review and learn that you enjoyed every aspect of your stay with us. Thank you very much for sharing your feedback here on Trip Advisor.

We hope to have the pleasure of welcoming you back again at Chatrium Hotel Riverside Bangkok in the not too distant future.

Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi bodde här som familj i sluter på mars. Rummet var mycket bra, sköna sängar och ett litet pentry. Balkong med utsikt över stad och flod. Det enda negativa är att det är väldigt hög ljudvolym utanför då allt nedför hotellet i princip är en byggarbetsplats. De börjar väldigt tidigt och arbetat sent på kvällen.
Bra frukost med det mesta man kan önska. Jag erbjöds efter förfrågan nybakat glutenfritt bröd, riktigt trevligt även om jag fick vänta en bra stund (20 min).
Poolområdet är stort och det finna gott om solsängar. Trots det upplevde vi det lite stressande att behöva fightas med alla andra gäster om att få tag i en säng. Blev ett litet minus då man kände en stress att hinna ut till poolen efter frukost.
Excellent städning!

Tack Maria B
gmchatrium, General Manager på Chatrium Hotel Riverside Bangkok, svarade på det här omdömetSvarade 1 april 2018

Dear Maria B,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

May I thank you for taking the time to share your thoughts and comments regarding your stay on Trip Advisor. We consider this an essential source of information to gauge the feelings of our guests and consider ways in which we can make their stay absolutely perfect.

Please accept my sincere apologies that some aspects during your recent stay with us did not live up to your expectations.

We certainly hope that on your next visit to Thailand you’ll visit us again where you will be assured a very warm welcome.

Omdömet skrevs 27 mars 2018

Fint hotell nära floden. Egen båt som tog oss till närmaste skytrainstation. Mycket trevlig personal på hotellet. Kan verkligen rekommendera det. Sköna sängar. Stora och härliga rum med underbar utsikt över floden och Bangkok.

Tack carina5912
gmchatrium, General Manager på Chatrium Hotel Riverside Bangkok, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Dear carina5912,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

Thank you for having chosen Chatrium Hotel Riverside Bangkok as the hotel of choice and for having taking time to share your feedback on Trip Advisor. We are delighted to read of your enjoyable stay and it is a pleasure to receive this kind of feedback from you.

If your travels ever bring you back to Thailand we hope you would consider staying with us again as it would be our pleasure to give you yet another warm Chatrium Hotel Riverside Bangkok welcome.

Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Bra läge med gratis båt till Tacksim bridge. Fint poolområde med många solsängar och patasoller. Stora fina rum med bekväma sängar.
Jag rekommenderar att boka rum mot floden.
Bra frukost och trevlig personal.

Tack LeonssonMalin
gmchatrium, General Manager på Chatrium Hotel Riverside Bangkok, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2018

Dear LeonssonMalin,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

Thank you very much for your kind review and the high ratings you have given us. We are delighted to hear that all aspects of your stay met with your expectations and that we were able to provide you with a remarkable experience.

Please do not hesitate to look us up at our hotel's website when you plan for your next trip to Bangkok. We offer many exciting packages and offers, and my reservation team will be delighted to help you in any way they possibly can.

We look forward to welcoming you soon again.

Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Mycket bra hotell bra läge vid floden och en bra pool
Här finns en mysig shuttlebåt till närmaste skytrain Åka taxi i Bangkok är inte att rekommendera trafiken är fruktansvärd
Det finns flera olika typer av rum den här gången har vi utsikt över floden men balkongen saknar solstolar
Bra frukost och lunch Inte lika hög standard på middagen men är man trött efter en dag i centrum känns det väldigt bra stanna här

Tack Staffan B
gmchatrium, General Manager på Chatrium Hotel Riverside Bangkok, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2018

Dear Staffan B,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

On behalf of the entire Chatrium Hotel Riverside team, I would like to thank you for your feedback regarding your stay with us. Your comments are extremely important in revealing what our valued guests are thinking and allowing us to maintain the high levels of service that we have set ourselves.

We would be delighted if we could have the pleasure of your company once again on your next visit to Thailand.