Omdömet skrevs 28 december 2016 från mobil enhet

Okej för en natt. Flygplan startar över hotellet hela tiden .Man hör inte så mycket inne på rummet som på utsidan. Hotellet ligger in på en sidogata ca 500 ifrån huvudgatan igen störande trafiken. Resturangen var inte öppen så vi fick gå 500 meter till en 7-11 butik för att få något att äta.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack Bambam1964
Omdömet skrevs 6 juni 2016

Min vistelse på Floral Shire var bra i sin helhet och servicen var ingenting att klaga på dessutom har dom en liten mysig bar på området!Dom har även pickup service på flygplatsen Suvarnabhumi både från och till och personalen är bra!Frukost går att få även mycket tidigt på morgonen,men min erfarenhet är att jag skulle inte stanna längre än några dagar,det är ganska långt in till någonting överhuvudtaget om man vill gå ut en kväll!

Rumstips: Ett rum mot gatan är bättre än baksidan då den ser förfärlig ut,ju högre upp dessto bättre!
Datum för vistelsen: juli 2015
  • Restyp: Reste ensam
Tack nongpaen
Omdömet skrevs 17 december 2015 från mobil enhet

Inte fräscht hotell! Luktade unket på rummet. Flygplan flög över hotellet var 5:e minut. Restaurangen såg B-aktig ut. Korridoren full med madrasser och extra sängar. Såg hemskt ut. Vi checkade ut samma dag vi kom och flyttade till ett annat hotell. Kommer inte och bo här igen.

Datum för vistelsen: december 2015
1  Tack kiripiri78
Omdömet skrevs 30 november 2015

Billigt boende, fin inredning i rummen men småkryp inne i rummen och runt receptionen och mygg kom in på något vis. Fördel bara 15 min till flygplatsen med deras gratis transfer. Ligger inne på lite slummig gata, långt att gå för komma ut till större gata. Inkommande flygplan hördes hela natten.

Datum för vistelsen: november 2015
  • Restyp: Reste ensam
1  Tack Jonathan A
Omdömet skrevs 9 augusti 2015 från mobil enhet

Rent och enkelt rum, hjälpsam och trevlig personal som gör allt för att man ska trivas. Enkel restaurang som serverar lokala rätter. Perfekt ställe att spendera en natt på mellan flighter. Två rum kostade oss 395 kr.
Tänk bara på att det inte finns något annat i närheten, det ligger avsides.

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack 294theresek