Nasa Vegas Hotel
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs januari 28 2017

Blev positivt överraskad efter att ha läst lite här. Läget är verkligen bra om man som jag har mycket bagage att släpa på och ska ut till flyget på morgonen.
Bokade inte utan steg bara in, fick ett bra rum högt uppe. Ju högre upp desto mindre ljud utifrån, men trafiken hörs förstås och ac:n bullrar en del. Rent och fint med hård säng. Restaurang i huset och bra dygnetrunt öppen närbutik tvärs över gatan. Utcheckning tog 10 min och 25 min senare var jag inne på flygplatsen med pick och pack. Tågen börjar gå efter kl 06, och 4-5 ggr i tim. Tips, gå inte ner till gatuplan när kommer med tåget, det missade jag- använd den överdäckade gångbron och rulltrappan ner till hotellets entre. Detta är ju ett thailand budgethotell med många rum, men som duger utmärkt som basläger i bkk, har bott på betydligt sämre hotell både i thailand och us/uk.

• Bodde här: Januari 2017, reste ensam
Tack Matsberg50
Chayut789, Hotel Management på Nasa Vegas Hotel, svarade på det här omdömetSvarade januari 29 2017

Dear Guest Matsberg50,

Thank you so much for taking the time to share your wonderful review with us. We sincerely appreciate your compliment. I am delighted to learn that you had a fantastic experience during your stay at NASA VEGAS HOTEL. All my colleagues and I would love to welcome you back again in the not too distance future.

Best wishes,
Hotel Management

Omdömet skrevs oktober 12 2016 från mobil enhet

Här tar de hutlöst extra betalt för all service. Vatten som normalt är gratis kostar 25 bath/flaska, internet kostar 150 bath/dygn. Hotellet är mycket slitet de försöker hålla en god fasad med en tjusig lobby och en massa poccolos i tjusiga uniformer. Den enda fördelen med detta hotell är att det ligger nära AirPort Link. Kolla andra alternativ innan du bokar här.

Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
1  Tack Klargren
Omdömet skrevs april 29 2016

Hotellet är gammal, det är nära tåg till flygplats. Den passar bra om man vill övernatta för att flyga nästa dag. men om man ska stanna i Bangkok. jag rekommenderar att man ska välja en annan hotell...

Tips för att välja rum: Don't take the cheapest room
  • Bodde här: Mars 2016, reste ensam
Tack Karim S
Omdömet skrevs januari 2 2016

Hotellet är ett billigt och bra budgethotell, med utmärkta kommunikationer. Hotellet saknar charm och är ett stort rumskomplex för framförallt turister som budgetreser. Du får betala extra för wifi och frukost, vilket är ok. Frukosten är amerikansk och thailändsk. Rummen är stora, har ac och mycket bra städning. Annars är standarden inte hög. Tågen går strax utanför, så det är bra att ta med öronproppar. Strax utanför hotellet finns en marknad som säljer thailändsk mat och på fem minuters gångväg ligger airport train, som är enkelt att använda och som man lätt kan byta till skytrain och tunnelbana. Har tillgång till gratis parkering och det är förhållandevis enkelt att köra bil dit.

• Bodde här: December 2015, reste som ett par
Tack LeoAnders
Omdömet skrevs maj 20 2015

Ett prisvärt hotell. Ingen lyx direkt, men med tanke på priset och att rummet var helt ok så får detta hotell 3 stjärnor av mig. Tyvärr finns ingen pool, annars hade det fått 4 stjärnor.
Hotellet ligger i ett tråkigt område av Bangkok, finns inte mycket i närheten förutom en Subway och 7-eleven, men jag fick intrycket av att de höll på med att bygga någon form av köpcentrum alldeles intill hotellet.
Frukosten var mycket välsmakande med otroligt mycket att välja på! Frukost ingick inte i rumspriset men var väl värt pengarna. Jag betalade 500 BHT för två personer och det tycker jag är ok.
Det går sky train alldeles utanför hotellet som kan ta dig till flygplatsen eller till city. Detta hotell duger som övernattning i en eller två dagar.

Tips för att välja rum: Försök att få ett rum så högt upp som möjligt, sky train kör förbi alldeles utanför. Vi bodde på våning 8 och vaknade flera gånger av tåg som körde förbi.
  • Bodde här: April 2015, reste som ett par
Tack Ferm65