Öppet i dag: 09:00 - 18:00

från 95,04 US$
från 658,98 US$
från 113,82 US$
Omdömet skrevs 27 januari 2020 från mobil enhet

Trevlig båttur med trevliga människor. Väldigt vacker natur och mycket att se på. Lämpligt längd på utflykten

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack Miknys12
Omdömet skrevs 14 januari 2020 från mobil enhet

Mysig ö men tyvärr så regnade det hela tiden vi va där, men annars mycket att göra, härliga stränder rekommenderar att åka dit

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack annika431
Omdömet skrevs 6 januari 2020

Spenderade i princip en heldag här. Tog en speedboat ut och landade på ön som formligen kryllar av folk... Mysigt att bada i kanalen som är ström men var försiktig vart du sätter fötterna, finns sjöborrar. Fint område. Baren erbjuder trevliga och goda drinkar. Servicen dock undermålig. Vi bokade bord på strandrestaurangen för att äta lunch kl 13. Kl 15 gick vi och kollade med kocken (fick ingen respons från annat håll) och han hade inte ens vår order (dryck fick beställas i strandbaren) det slutade med att vi gick därifrån. Arga och hungriga. Finns inte så mycket att göra här så gör gärna utflykten, men ta med matsäck!!!

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack Lallahob
Omdömet skrevs 1 december 2019 från mobil enhet

Den på bilden fina strandremsa mellan de två öarna består nu av mullrande grävskopor som de gör om, den delen av stranden. Så de paradiskort du tänkt dig ta, tar du på stranden på andra sidan ön. Detta berättar såklart inte arrangörerna av utflykten om. Även om detta nu pågår en tid, är det ändå en fin utflykt att göra.
Billig parasailing med 250 sek/person , gör det!
Toaletter och restaurang finns vid hamnen.

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack 889alb
Omdömet skrevs 14 november 2019 från mobil enhet

Inget att ha. För exploaterat. Inget snorkelvatten. Massa sjöborrar. Men alltid mysigt med en båttur.

Datum för upplevelsen: november 2019
1  Tack Mickan79