Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 314)
Filtrera omdömen
1 314 resultat
Medlemsbetyg
222
470
377
173
72
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
222
470
377
173
72
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 1 314 omdömen
Omdömet skrevs 12 juni 2017

Det är mycket bra hottel. Jag ät nöjd med Servicen och personalen. Personalen städar fint ,
Men bad rummet behöver renoveras.
Matan ska bytas.Övrigt tycker jag allt
Fungerar bra. Jag ser fram imot att besöka hotellet.

  • Bodde här: juni 2017, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack tirfem
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 26 juli 2016

Hotelet har inte renoverat sedan byggnat det går samma för badrum osv omkring. Service är hemsk dålig och maten är värre , i ett ord nästan allting måste rena ut inklusive möbler. Arbet kraften är Int nöjda heller så?????????

  • Bodde här: juli 2016, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack azebs2016
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Seifu B, Front Office Manager på Hilton Addis Ababa, svarade på det här omdömetSvarade 23 augusti 2016
Google-översättning

Dear Azebs2016,

Greetings from Hilton Addis Ababa,

Thank you for taking time to write & give us your candid feedback. It gives us great insight into your experience in our hotel.
We have duly noted your comments about age of the hotel and over all hotel facilities & services. Please accept my sincere apology for not able to meet your expectation. We are currently working with various stakeholders on major renovation of the hotel.

Thank you once again for bringing forth all the constructive comments.

I look forward to welcoming you to Hilton Addis Ababa in the future.

Sincerely,
Seifu B.| Front Office Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 juni 2016

Ett hotell med mycket hög standard, fantastisk uteservering servad av en mycket trevlig personal. Därtill en fin pool med ljuvligt vatten och omgiven av en lugn och vilsam natur. Maten och poolen rekommenderas. Rummen och servicen har samma höga standard.

Bodde här: mars 2016
Tack LEB812
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Haakon G, General Manager på Hilton Addis Ababa, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2016
Google-översättning

Dear LEB812,

Greetings from Hilton Addis Ababa,

Thank you for your feedback which gives us a great insight into your experience in our hotel.

I am pleased to know your delight with our outdoor dining service, natural hot spring swimming pool & a remarkable surrounding environment. I really appreciate your compliment on our friendly team members as well, your commendation is recited. At Hilton Addis Ababa, we aspire to provide the best in class services reflecting true Ethiopian hospitality.

I look forward to welcoming you to Addis Ababa Hilton in the near future.

Sincerely,

Haakon Gaarder-Larsen | General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 februari 2016

Jag fick möjligheten att vistas på Hilton en hel dag, sov mesta tiden, förutom då jag åt, frukost, lunch och middag. Väldigt trevlig och serviceinriktad personal. Fantastiskt sköna sängar, fungerande wi-fi och massor med tv kanaler.

  • Bodde här: februari 2016, reste ensam
    • Standard
    • Rum
    • Service
Tack HarrietR2
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Haakon G, General Manager på Hilton Addis Ababa, svarade på det här omdömetSvarade 21 mars 2016
Google-översättning

Dear HarrietR2,

Greetings from Hilton Addis Ababa,

Thank you for your feedback which gives us a great insight into your experience in our hotel. Please accept my apology for I couldn’t reply with your preferred language.

I am pleased to know your delight with the service, bed, TV channel choices and WIFI. Thank you for complimenting on our team members as well. At Hilton Addis Ababa, we aspire to provide the best in class services and facilities reflecting true Ethiopian hospitality.

I look forward to welcoming you to Addis Ababa in the near future.

Sincerely,

Haakon Gaarder-Larsen | General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 juni 2015

När man besöker Etiopien så märker man ganska snart att de flesta människorna är mycket trevliga. Även på Hilton i Addis är personalen trevliga och hjälpsamma. Lite rörigt när man skulle checka ut men allt löste sig. God mat i restaurangen och vid poolen.

  • Bodde här: april 2015, reste i arbetet
    • Läge
    • Rum
    • Service
Tack David L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Hsolomon13, Manager på Hilton Addis Ababa, svarade på det här omdömetSvarade 16 juni 2015
Google-översättning

Dear Mr David L.,

Thank you for your candid feedback. I am happy to note your satisfaction with our team member's true Ethiopian hospitality. I have personally shared your comments with our team, your commendation has been recited to all. Moreover, we appreciate your compliment on the food choices in our restaurants. We have duly noted your comment regarding your experience during check out as well, thank you for sharing such a valuable information so that we can improve our service.

I look forward to welcoming you to Addis Ababa in the near future.

Kind regards,

Haben Solomon | Asst. Guest Relation Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen