Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (928)
Filtrera omdömen
928 resultat
Medlemsbetyg
429
381
82
26
10
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
429
381
82
26
10
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 928 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 16 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: augusti 2018
Restyp: Reste ensam
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
HansPeterDuerr, General Manager på Radisson Blu Hotel, Addis Ababa, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 16 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
HansPeterDuerr, General Manager på Radisson Blu Hotel, Addis Ababa, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 oktober 2018

Datum för vistelsen: september 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
HansPeterDuerr, General Manager på Radisson Blu Hotel, Addis Ababa, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 10 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste ensam
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
HansPeterDuerr, General Manager på Radisson Blu Hotel, Addis Ababa, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
HansPeterDuerr, General Manager på Radisson Blu Hotel, Addis Ababa, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen