Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (913)
Filtrera omdömen
913 resultat
Medlemsbetyg
421
325
116
33
18
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
421
325
116
33
18
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 913 omdömen
Omdömet skrevs 20 mars 2016 från mobil enhet

När man bor på hotell är det viktigt med ett bra rum. Och viktigast av allt är att det går att sova gott. Dessvärre var det alldeles för varmt på hotellrummet, luftkonditioneringen fungerade inte heller utan gjorde det bara varmare. Så detta fina hotell kan inte få ett bra betyg. Frukosten var ganska enkel men ett stort plus noggrann hygien med pålägg och fruktsalladen i kyl. Goda egna juicer också ett plus. Trevligt bemötande i receptionen vid in och utcheckningen. Baren får ett minus för den var väldigt rökig och därför lite ofräsch.

Bodde här: mars 2016, reste i arbetet
Tack NNos
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Alaa S, General Manager på Hotel Le Diwan - MGallery Collection, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2016
Google-översättning

Dear guest,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Le Diwan Rabat - MGallery Collection. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Please do not hesitate to contact me directly on 02079020800 if you wish to discuss this matter in further details.

Sincerely,

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 30 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 29 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 juli 2017

  • Bodde här: mars 2017, reste med familjen
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 25 juli 2017

  • Bodde här: maj 2017, reste ensam
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen