“Mycket god mat i en mysig Riad.”
Omdöme om LATITUDE31 - STÄNGD

LATITUDE31
Kök: Marockanskt, Modernt, Internationellt
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 14 november 2017

VI provade förrätter, varmrätter och dessert. Allt smakade bra. Bra service.
Tillsammans åt vi 3 förrätter, 4 varmrätter, en dessert och drack vatten för 1 160 MDA. Prisvärt. Tyvärr serveras det ingen alkohol. Bli inte rädda i garageentren.

Tack Hans_Ninnie

Omdömet skrevs 17 oktober 2017 från mobil enhet

Fantastiskt god vegetarisk mat. Vi hade inte bokat bord men kom relativt tidigt så det var inga problem. Underbar risotto. Mysig innergård. Trevlig personal.

Tack Likorl
Omdömet skrevs 5 april 2017

Otroligt trevlig afton med supergod mat och stämning. Vi blev så imponerade att vi återvände kvällen efter. Vår krogägare bidrog med sitt trevliga umgänge och tips om nattklubb som utföll väl.

Tack Katikka
Omdömet skrevs 29 mars 2017 från mobil enhet

Vi satt ute och åt och fick inledningsvis väldigt trevlig service - denna avtog senare under middagen då stället fylldes på. Maten var fräsch & god speciellt lammet med honung och mandlar. Det går bra att beställa in vin. Glassen var god! Rekommenderas!

Tack SoffanFi
Omdömet skrevs 4 januari 2017 från mobil enhet

Bra mat, trevlig personal och bra musik. Satt ute och åt med värmekaminer. Mysigt. Bra taghine, lamm och fullständiga rättigheter. Lite dyrt kanske, men vällagat.

Tack Ulf B

Resenärer som tittade på LATITUDE31 tittade också på