“Fantastisk mat och atmosfär”
Omdöme om LATITUDE31

LATITUDE31
Rankad som nr 41 av 1 017 Restauranger i Marrakech
Kök: Marockanskt, Modernt, Internationellt
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 5 april 2017

Otroligt trevlig afton med supergod mat och stämning. Vi blev så imponerade att vi återvände kvällen efter. Vår krogägare bidrog med sitt trevliga umgänge och tips om nattklubb som utföll väl.

Tack Katikka

Omdömet skrevs 29 mars 2017 från mobil enhet

Vi satt ute och åt och fick inledningsvis väldigt trevlig service - denna avtog senare under middagen då stället fylldes på. Maten var fräsch & god speciellt lammet med honung och mandlar. Det går bra att beställa in vin. Glassen var god! Rekommenderas!

Tack SoffanFi
Omdömet skrevs 4 januari 2017 från mobil enhet

Bra mat, trevlig personal och bra musik. Satt ute och åt med värmekaminer. Mysigt. Bra taghine, lamm och fullständiga rättigheter. Lite dyrt kanske, men vällagat.

Tack Ulf B
Omdömet skrevs 4 januari 2017

Trevlig kväll med avsmakningsmenu och uppträdande. Musikunderhållningen var lite väl lång. Maten var god och snyggt upplagd. Gick att få vin till maten

Tack Veronique082014
Omdömet skrevs 25 september 2016

Som ofta i Marrakesh så ligger denna restaurang på en mysig och lugn innergård. Jättetrevlig personal som ger bra service. En liten förrätt bjöd dom på vilket kändes väldigt trevligt. Åt lammtagine och den var jättegod, godaste på hela resan faktiskt. Restaurangen har ingen alkohol med det gjorde oss ingenting . De hade goda virgin-drinkar och juicer, och självklart vatten. Ett minus var att det stod en discjockey och spelade gamla discolåtar. Hade föredragit genuin lokal musik, eller ingen alls.

Tack Anette_Persson

Resenärer som tittade på LATITUDE31 tittade också på

Marrakech, Marrakech-Tensift-El Haouz Region

Besökt LATITUDE31? Berätta vad du tyckte!