“Uffe”

Kök: Marockanskt, Modernt, Internationellt
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 4 januari 2017 från mobil enhet

Bra mat, trevlig personal och bra musik. Satt ute och åt med värmekaminer. Mysigt. Bra taghine, lamm och fullständiga rättigheter. Lite dyrt kanske, men vällagat.

Tack Ulf B

Omdömet skrevs 4 januari 2017

Trevlig kväll med avsmakningsmenu och uppträdande. Musikunderhållningen var lite väl lång. Maten var god och snyggt upplagd. Gick att få vin till maten

Tack Veronique082014
Omdömet skrevs 25 september 2016

Som ofta i Marrakesh så ligger denna restaurang på en mysig och lugn innergård. Jättetrevlig personal som ger bra service. En liten förrätt bjöd dom på vilket kändes väldigt trevligt. Åt lammtagine och den var jättegod, godaste på hela resan faktiskt. Restaurangen har ingen alkohol med det gjorde oss ingenting . De hade goda virgin-drinkar och juicer, och självklart vatten. Ett minus var att det stod en discjockey och spelade gamla discolåtar. Hade föredragit genuin lokal musik, eller ingen alls.

Tack Anette_Persson
Omdömet skrevs 3 juni 2016 från mobil enhet

Mycket trevlig restaurang och dom vanligt bjöd på en härlig upplevelse med god mat och fin service. Ingen alkohol dock. Rekommenderas varmt

Tack christermansson
Omdömet skrevs 10 februari 2015

Det var inte lätt att hitta hit men till slut fann vi restaurangen. Som om att komma in i en oas från den bullriga och stökiga gatan. Vacker innergård med underbar Lounge musik gav ett harmoniskt första intryck. Maten är vackert upplagd på modernt porslin och vi fick en god förrättstallrik helt utan kostnad. Prova gärna kyckling tangine som smakade fantastiskt. Gott bröd och god Mango juice. Oklanderlig bra service.

Tack YlvaBromma_Sweden

Resenärer som tittade på LATITUDE31 tittade också på

Marrakech, Marrakech-Tensift-El Haouz Region

Besökt LATITUDE31? Berätta vad du tyckte!