“Grym mat i fantastisk miljö”
Omdöme om La Table du Palais

La Table du Palais
Rankad som nr 83 av 1 014 Restauranger i Marrakech
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 4 augusti 2017

Blivit tipsat att prova detta ställe. Sagt och gjort tog vi hos hit. Inte något som går som typisk Marockanskt men inte sämre för det.
Riktigt bra vällagad mat snyggt serverat i en härlig lummig oas mitt i allt kaos.

Vi provade både för, huvud, och efterrätt. Allt var till stor belåtenhet. Inte minst för det lugn och harmoni som denna oas gav oss.

1  Tack Tobias E

Omdömet skrevs 5 januari 2017 från mobil enhet

Efter långt letande efter en annan restaurang ramlade vi in på denna! Kunde inte bli bättre första kväll. Fantastisk miljö, underbar mat och trevlig personal. Svårt att slå denna upplevelse.

1  Tack Annette B
Omdömet skrevs 30 april 2016

Underbar lummig trädgård, en fröjd att komma till från Medinans myller... Ljuvlig Tajine och missa inte aubergineförrätten! Perfekt kött och fantastiska smaker. Rekommenderas varmt! Av alla restauranger vi besökte var detta bästa måltiden.

Tack Annecy00
Omdömet skrevs 2 juli 2015 från mobil enhet

En vacker och fantastisk miljö med mycket god mat och trevligt bemötande från personal!
Rekommenderas stark!

Tack artlu85
Omdömet skrevs 5 maj 2015

Ser anspråkslöst ut från utsidan, men när man gått in och passerat receptionen hamnar man ute i en grön oas bland palmer apelsinträd och andra grönskande växter. Fåglarna sjöng och i mitten en fontän fylld med rosenblad. Vi fick ett bord som var omgärdat av vackra marmorpelare. sedan avnjöt vi goda mat ur deras meny. En kall rödbets och apelsinsoppa som bara var gudomlig! Vi var fyra personer och provade var sin rätt. Allt föll ut till stor belåtenhet. Efter maten sjönk vi ner i härliga vilstolar och bara njöt av mat och miljö.

Tack coolmamma2014

Resenärer som tittade på La Table du Palais tittade också på

Marrakech, Marrakech-Tensift-El Haouz Region

Besökt La Table du Palais? Berätta vad du tyckte!