“The Moroccan ambience of the apartment is ...”
andra resenärer har bokat det här boendet
Séjour
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Séjour
Terrasse
Cuisine
chambre avec balcon
Chambre avec lit de bébé
chambre 2 avec 3 lits
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 6 Skribent
104 omdömen
31 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 57 hjälpsamhetsröster
“Varning utfärdas - smutsigt och nedgånget boende”
Omdömet skrevs 29 mars 2016 för en vistelse i december 2015

Vi hade bokat här i två veckor baserat på bilder på bokningssida. Efter första natten lämnade vi och kom aldrig tillbaka. Vi försökte få pengarna tillbaka utan resultat. Bilderna på bokningssidorna är felaktiga och boendet är nedgånget och mycket smutsigt. Läget är centralt.

Boendet är egentligen en biluthyrningsfirma som har några lägenheter i samma trappuppgång. Köket är oanvändbart. Tvättmaskinen kan inte ha använts på många år. Takterassen har några hemska möbler och är i samma skick som övriga boendet. Allt är nedgånget och smutsigt.

Vi betalade alltså hellre för ett annat hotel än stannade kvar här.

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Ingenting
Gillade minst: Allt var hemskt
Resegrupp: Familj med tonårsbarn
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Nej.
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
mar 30 2016
Il est interdit d'inviter des personnes locales marocaines dans l'appartement. De plus, seules les personnes ayant réservées auront accès à l'appartement. L'entrée de la résidence est surveillée 24h/24.
En outre, la résidence étant très calme, cet appartement ne convient pas pour faire la fête. Nous vous demandons de respecter le voisinage.
Nos appartements sont pour les familles.
L'accès au logement réservé n'est possible que pour le nombre de personnes ayant reçu confirmation de leur réservation.
Les séjours 'ENTRE COPAINS CELIBATAIRES EN CHASSE' ne sont pas acceptés.
avisdv110 ...
Plano, Texas
Nivå 3 Skribent
9 omdömen
5 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 28 oktober 2015 för en vistelse i oktober 2015
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: The open plan space for everyone and the terrace
Gillade minst: For six people, there was not enough coffee mugs and serving dishes
Resegrupp: Storfamilj
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Familjer med småbarn
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera