Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Susanne B
Nungwi, Tanzania

Bo i medinan

Omdöme om La Maison Arabe
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 5 feb. 2023från mobil enhet
Utmärkt hotell, fina rum, bra restaurang, trevlig pianobar. Inget att klaga på.
Mysigt - faktiskt - att vskna till minaretutrop. Miljön i medinsn är först förvirrande men snart vänjer du dig. Det är trångt, mustigt och mysigt - om fu kan undgå att bli påkörd av mopeder.
Datum för vistelsen: februari 2023
Tips för att välja rum: Vi tog cooking class på hotellet. Hamid hette vår handledare. Det blev en fantastiskt trevlig...
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
Taoufik Ghaffouli, Directeur généralLa Maison Arabe, svarade på det här omdömet
Svarade 6 feb. 2023
Dear Estimated Mrs. Susanne,

We thank you for choosing La Maison Arabe for your stay in Marrakech and for your wonderful comments about our services provided at the Riad.

It was a genuine pleasure to hear that you did enjoy your time with us and we would be delighted to welcome you again in the near future.

With best regards.
    1 376 kr
4.7 km från La Maison Arabe
Visa fler hotell i Marrakech
Omdömet skrevs 5 december 2018 från mobil enhet

Fantastisk miljö, service och riktigt bra mat. Två restauranger att välja mellan. Spa / hammam i toppklass. Kan verkligen rekommendera detta ställe för rekreation, njutning och som en trygg bas för shopping och utflykter. Rekommenderar deras matlagnings kurs.

Datum för vistelsen: december 2018
2  Tack Bonefly
Omdömet skrevs 17 december 2017 från mobil enhet

Ligger placerad i en liten gränd hit kommer man inte om man inte hört talas om den. Fördrink i den klassiska pianobaren av njöt en fantastiskt vällagad middag och helt otrolig service och i en helt fantastisk miljö.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Anette B
Omdömet skrevs 26 februari 2017

Allt var topp! Den genuina miljön, precis så där exotiskt som man tänker sig att en riad i Marrakech ska vara, personalens fantastiska service, underbart god mat, rent och snyggt och rimligt pris i förhållande till vad man fick! Åker jag tillbaka till Marrakech är det där jag bor.

Rumstips: Standardrummen räcker väldigt långt i känsla av lyx.
Datum för vistelsen: februari 2017
Tack debedo2017
Omdömet skrevs 30 november 2015 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med underbart personal , utsökt mat och service. Hammam och massage varmt rekommenderas. Vi har underbart mini semester i denna paradiset. Den vänlighet och service från personalen uppskattas enormt. Alla vara önskemål uppfyller kraven. Tusen tack.

Datum för vistelsen: november 2015
Tack 96tatyanas
Omdömet skrevs 2 januari 2014

Vi åkte till Marrachech över Jul och bodde på hotellet i 4 nätter. Hotellet är fantastikst och genuint marrokanskt, Personalen extermt hjälpsam och gjorde vår vistelse till något vi alltid kommer att minnas. Som dom själva säger- inget är omöjligt för vi är ju i marrakech!! Hotellet har en "secret garden" som ligger 20 min med free shuttle från hotellet som måste besökas! Fantastiskt! Vilket ställe! Vi är helnöjda och rekommenderar alla som ska till Marrakech att bo på detta hotell, vi har inget att klaga på! Missa inte heller after-noon tea på eftermiddagarna vid poolen!

Datum för vistelsen: december 2013
Tack Daniel a