Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Caroline O

Fantastiskt fint hotell. Rent snyggt och utmärkt service/bemötande av personal. Dock ett minus...hårda sängar.

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 16 sep. 2023
En härlig vecka med hela storfamiljen på detta fina hotell⭐️. Trevligt bemötande/god service och ett renare/fräschare hotell får man leta efter. Dock ett minus...hårda sängar. Våra ungdomar uppskattade poolpartyt extra mycket.
Resetyp: Reste med familjen
4,0 av 5 bubblorStandard
4,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
mameseck ndiaye, Guest Services / Front OfficeLabranda Targa Club Aqua Parc, svarade på det här omdömet
Svarade 16 sep. 2023
Dear valuable guest thank you for reviewing us and for choosing our hotel. We are delighted to read your comments and happy that you enjoyed your overall stay. Your satisfaction is our reward. Best regards!
1 477 kr
  • Trip.com
11.2 km från Labranda Targa Club Aqua Parc
Visa fler hotell i Marrakech
Omdömet skrevs 4 augusti 2023

En härlig vecka med allt man kan önska sig. Personalen höll världsklass och våra tonåringar älskade poolpartyt. Rummen var trevliga. Vi uppskattade lugnet och att det inte var ett alltför stort hotell.

Tack Jeanette O
mameseck ndiaye, Guest Services / Front Office på Labranda Targa Club Aqua Parc, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2023

Dear valuable guest thank you for reviewing us and for choosing LABRANDA TARGA AQUA PARC. We are delighted to read your comments and happy that you enjoyed your overall stay as well as our facilities. Your satisfaction is our reward! Best regard.

Omdömet skrevs 9 juli 2023

Vi är jättenöjda. Superbra service. Väldigt hjälpsamma i receptionen. De fixade allt det bästa för oss så att vi fick en underbar vecka.
Killarna vid poolen ordnade och flyttade solstolar allt efter våra önskemål. De höll i roliga aktiviteter och höjdpunkten var poolpartyt på fredagen.
Kocken som stod och gjorde pasta och pizza gjorde det med stor finess. Så gott!
Det var rent och välskött överallt.
Vi rekommenderar detta hotell till alla,

Tack Josefine O
Jihane Al Mouatamid, Autre på Labranda Targa Club Aqua Parc, svarade på det här omdömetSvarade 10 juli 2023

Dear Madam, Dear Sir,

Thank you for your generous review of your recent experience at our club, Labranda Targa Aqua Parc, 4 stars

We look forward to seeing you again soon,

With warmest regards,

Omdömet skrevs 5 april 2023

Ett mycket bra hotell med bra service, trevlig och uppmärksam personal. Buffematen var mycket god och med bra variation.
Tack för en härlig upplevelse och skön vecka.
Vi kommer tillbaka till denna underbara plats.

Datum för vistelsen: mars 2023
Tack PetraB1511
el hadji abdoulaye lo, Guest Services / Front Office på Labranda Targa Club Aqua Parc, svarade på det här omdömetSvarade 7 april 2023

Dear valuable guest,

First of all thank you for reviewing us and for choosing Labranda Targa Aqua Parc

We are delighted to read your comments and happy to know you enjoyed your overall stay as well as our facilities.

We really look forward to welcoming you again soon.

Your satisfaction is our reward!

Best regards.

Omdömet skrevs 7 augusti 2019

Bodde här en vecka. Långt från centrum. Det går bussar. Plats bokas i förväg. Oärlig personal tar betalt för två, men ger en biljett där man skrivit 2 personer. Vilket innebär att personal delar på pengarna för den ena biljetten. Detta är satt i system. Kräv var sin biljett om du åker.
Det är ett före detta lyxhotell. Två våningar. Har en gång varit stort och flott. Vissa delar av hotellet är nu stängt för "renovering". Väldigt slitet. Polen går inte att använda eftersom den används av duvor att bada i. Det finns massor av duvor som skitar ned i poolen. Väldigt ohygieniskt när fler duvor än människor badar där.
Det finns ett internt avloppsreningsverk, som luktar en del när vinden ligger på.
Fåglar skitar ned balkongerna, så dessa går inte att använda och personalen städar inte där.
Maten är ok men enformig.
Stället är ganska stort, så det kan bli långt att gå t ex till matsalen.
Wifi finns enbart i lobbyn. Internet är därför otroligt segt om fler än fem försöker använda det. Ibland ligger det helt nere.
Personalen verkar inte glada, och det spiller över på servicen och bemötandet av hotellgästerna. Ovänlig attityd helt enkelt.
Jag önskar att jag aldrig hamnade på detta hotell.
Kan inte rekommendera det och kommer själv aldrig att besöka LABRANDA Targa Club Aqua Parc igen.

Rumstips: Välj annat hotell!
Datum för vistelsen: september 2018
2  Tack televinken2345
Relax16058460980, Quality Manager på Labranda Targa Club Aqua Parc, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2019

Dear guest,

I would like to confirm that our hotel is not working on any renovation for this period. I am not sure you are reffering to our resorts.

In order to avoid any misunderstanding, please send us your booking reference number as we do not have any possibility to check your file...

Best regards

Omdömet skrevs 13 december 2018

Vi bodde tre dagar på Labranda Targa Aqua Parc.
En dag saknade vi privata saker som vi ställt bredvid handfatet i badrummet. Vi klagade hos städerskan, våningsansvarige och i receptionen. Ingen kunde förklara eller ge oss tillbaka sakerna som var stulna! Inte ens en ursäkt fick vi.
Även vår cokeflaska som stod på skrivbordet försvann.
Dörrarna i korridorerna var automatiska branddörrar men de kan inte fungera eftersom de var fixerade i öppet lägen med träkilar.
Anläggningen har två petanque-banor men det gick inte att spela på. Banorna hade djupa hål och kloten så rostiga att vi inte ens ville ta i kloten.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack JanKerstin
Hicham H, Quality Manager på Labranda Targa Club Aqua Parc, svarade på det här omdömetSvarade 14 december 2018

Dear Jan,
Thank you for sharing with us your concerns. We would really appreciate if you can contact us by email in order to get your booking reference number and investigate your complaint with the concerned departments.
The guests's opinions are very important for us and we do all our best to assist our valuable guests since they made their booking with us after their departure.
Looking forward to hearing from you
Kind regards
Jihane Al Mouatamid