“En OAS i Medinan!”

Kök: Marockanskt
Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 15 januari 2018

En väldigt sympatisk oas att slinka in i efter nâgra timmar i den stökiga Medinan. Vi var där flera gânger under de fâ dagar vi var där. Deras ingefärsjuice var den godaste juicen jag druckit - alldeles nygjord. För att inte tala om deras Grönsaks-tajine, väldigt god! Lite lurig att hitta med det finns nâgra vilsna skyltar annars sâ fungerar Google-Map bra!
Gâ absolut dit!

Tack ritost
MarrakechRiads, Responsable réception på Dar Cherifa, svarade på det här omdömetSvarade 18 januari 2018

Dear Guest,

Thank you very much for your kind words. We are really glad you had a pleasant experience and we’re sure that our entire staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your visit with us, we hope to see you again at Dar Cherifa very soon.

Best Regards,

Omdömet skrevs 18 december 2017

En utmaning att hitta dit i den svindlande Medinan. Men sedan en magisk upplevelse i form av restaurangens arkitektur

Tack Kickis2013
MarrakechRiads, Responsable réception på Dar Cherifa, svarade på det här omdömetSvarade 22 december 2017

Dear Guest,
Thank you for taking the time to review Dar Cherifa . We are pleased to know that you enjoyed your Stay with us. We are also very glad to hear that our staff made your Stay pleasant. We do take pride in catering to our guest’s needs the best

Omdömet skrevs 23 juli 2017

Bara att hitta dit var en upplevelse i sig, och det var väl värt besväret.
Lokalen var helt fantastisk, med en magisk atmosfär. Maten var det absolut bästa jag ätit under mina 2 månaders rundresa i Marocko. Kunnig och vänlig personal.
Jag kommer rekommendera alla att göra ett besök där!

Tack MikaelStockholm
MarrakechRiads, Responsable réception på Dar Cherifa, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2017

Hej!
Tack för att ha delat tid tog din upplevelse på vårt hotell på Tripadvisor . Att lugnad att vara höjden av din uppmärksamhet, bekräftar vi att du är alltid välkommen i Dar Cherifa.
Hoppas att se dig för en ny upplevelse full av framgång och tillfredsställelse.

Omdömet skrevs 4 november 2016 från mobil enhet

Inte helt lätt att hitta till. Vi blev ledsagade till närmaste gata på väg hem.
Fantastisk miljö med låga bord runt en övertäckt innergård. Trevlig, hjälpsam och skämtsam personal. Provade flera olika rätter som kändes spännande, goda och vällagade. (varmrätter 90-160 MAD). Ingen alkohol serveras.

Tack Magnus T
Omdömet skrevs 14 maj 2016

Svår att hitta till men mycket värd att leta efter. God mat, fin terass och därtill en konsthall och ett bokcafé.

Tack klasherman

Resenärer som tittade på Dar Cherifa tittade också på

Marrakech, Marrakech-Tensift-El Haouz Region

Besökt Dar Cherifa? Berätta vad du tyckte!