“Stil och service.”

Rankad som nr 81 av 1 060 Restauranger i Marrakech
Bra för: Affärsmöten, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 31 januari 2018

Här blir du väl omhändertagen och får mat i hög klass ink. viner. Mycket stämningsfulla lokaler med österländsk mystik.

Datum för besöket: januari 2018
Tack larseric2016

Omdömet skrevs 29 januari 2017 från mobil enhet

Stilig restaurang med FLOTT miljö. Maten och servicen var inte i samklang med miljö och prisnivå. Åt en Ceasarsallad som olyckligtvis innehöll salladsblad med en hel del mörknande kanter.
Åt även en kötträtt med sönderkokade grönsaker som var "sådär". Salladen till den rätten var bra.
Serveringen glömde lite förargligt att servera de klassiska bröden och oliverna medan vi väntade på maten, vi blev kompenserade med kaffe på maten för den missen.
Dyrt och lite fantasilöst ställe.

Tack JanH124
Omdömet skrevs 7 december 2016

Vacker Riad i Medinan. Vi började med en drink i pianobaren med live musik och underhållande och uppmärksam bartender. Middagen var konsekvent marockansk inklusive vinerna. Mycket bra och uppmärksamma servitörer, live musikunderhållning. Vi bjöds på extra överraskning eftersom det var vår bröllopsdag! Rekommenderas!

Datum för besöket: december 2016
Tack Jensen64
Omdömet skrevs 23 mars 2016 från mobil enhet

Vi hade inte bokat bord och fick vänta i Jazz-baren 30min, vilket var trevligt. När bordet var färdigt var servicen bra och maten fantastisk, vi tog båda Tajine-rätter och de var mycket gott.

Inte den billigaste restaurangen men helt klart värt priset.

Datum för besöket: mars 2016
Tack niklas ö
Omdömet skrevs 5 november 2015 från mobil enhet

Vi var 10 personer som fick bord utan att boka - pluspoäng! Restaurangpation var väldigt mysig med live musik. Vi fick vänta lite väl länge på vår mat, som emellertid smakade bra.

Datum för besöket: oktober 2015
Tack Christian G

Resenärer som tittade på Restaurant of La Maison Arabe tittade också på

Marrakech, Marrakech-Tensift-El Haouz Region

Besökt Restaurant of La Maison Arabe? Berätta vad du tyckte!