Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 88 US$/natt.

Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 203 US$/natt.

Adama Resort(Marrakech)
Dar Ihssane(Marrakech)(Mycket prisvärt!)
Riad Kniza(Marrakech)
Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 308 US$/natt.

Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 207 US$/natt.

Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 133 US$/natt.

• Pool
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 523 US$/natt.

Omdömet skrevs 4 november 2010

• Bodde här: oktober 2010, reste med vänner
Omdömet skrevs 30 oktober 2010

• Bodde här: oktober 2010, reste med vänner
Omdömet skrevs 27 oktober 2010

• Bodde här: november 2009, reste som ett par
Abdelhak E, Propriétaire på Villa des Trois Golfs, svarade på det här omdömetSvarade 7 juli 2015

Omdömet skrevs 23 oktober 2010

• Bodde här: januari 2010, reste som ett par