2023 av 23 omdömen
Omdömet skrevs 30 november 2017

• Bodde här: november 2017, reste med familjen
neil p, Owner på Red Roof Inn Chicago - Alsip, svarade på det här omdömetSvarade 7 december 2017

Omdömet skrevs 3 november 2017 från mobil enhet

Bodde här: november 2017, reste med familjen

Omdömet skrevs 14 augusti 2017

Tips för att välja rum: Don't do it here, go down the street about 1-2 miles, you'll find the Baymont Inn.
  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
neil p, Owner på Red Roof Inn Chicago - Alsip, svarade på det här omdömetSvarade 16 november 2017