Omdömet skrevs 17 januari 2015

Mycket prisvärt hotell med stora ljusa rum, skinande golv, sköna sängar och fräscht badrum. Vi fick bra hjälp och service från personalen i receptionen. God frukost med möjlighet att göra specialbeställningar. Bra läge med gångavstånd till en shoppinggalleria. Vi rekommenderar varmt detta hotell.

• Bodde här: december 2014, reste som ett par
Tack Christina N
Omdömet skrevs 15 januari 2015

Vår vistelse på Casa del Arbol överträffade alla tänkbara förväntningar! Stora härliga rum med air condition och supersköna sängar, här sov vi gott! Fantastiskt trevlig personal som hjälpte oss med allt från att beställa mat till att diskutera pris på taxiresor, då vi inte kunde språket. Väl värt pengarna!

• Bodde här: december 2014, reste som ett par
Tack JosefinAndreas
Omdömet skrevs 13 januari 2015

Fantastiskt hotell. Vänligt bemötande. Stora ljusa rum. Härlig säng. Rent och snyggt. God frukost med färsk frukt och gott kaffe. Solterasse på taket och pool i bottenplan.
Vi fick all hjälp vi behövde!

• Bodde här: december 2014, reste med familjen
Tack Catharina H
Omdömet skrevs 12 januari 2015 från mobil enhet

Vi togs mer än väl om hand under vår vistelse på casa del arbol. Härligt hotell med den bästa personal som vi gärna återvänder till om vi besöker staden igen! Fräscha rum med air conditioner där vi sov gott! God frukostbuffé som gav en bra start på dagen!

Bodde här: december 2014, reste med vänner
Tack Fanny B
Omdömet skrevs 11 januari 2014 från mobil enhet

Jag och min pojkvän hade rest länge och bestämde oss för att lyxa till det på casa del arbol! Det ångrar vi inte!! Jättefint hotell och värt pengarna! Här blev man bortskämd i det stora rummen och den fina personalen!

• Bodde här: februari 2013
Tack Josephinegarme