“Finns något för alla”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Omdömet skrevs 1 november 2017 från mobil enhet

Fin mall med lagom mycket affärer! Lite dyrt! Värt ett besök...nordstrom och sur la table! Bra med parkeringar!!!

Tack Niclas E

Omdömet skrevs 9 juli 2017 från mobil enhet

Ett stort mall med mängder av butiker i varierande prisnivåer. Det finns alternativ för alls åldrar och smaker. Rekommenderar ett besök. Fri parkering under tak.

Tack Ninannsi
Omdömet skrevs 17 mars 2017 från mobil enhet

Vi var inte intresserade av outlet malls och av de vanliga mallsen vi besökte var detta det bästa. Det får dock fortsatt en 3a i betyg då det helt inte kan mäta sig värdsligt med de olika mallsen jag besökt i världen. H&M var litet, forever 21 minimalt, inga butiker var flagshipstores. Varuhusen såsom Macy's och JCpennys var inte renoverade på länge och hade heltäckningsmattor och kändes inte fräscha.

Tack janedoe28
Omdömet skrevs 16 januari 2016 från mobil enhet

Trevlig galleria med de vanligaste affärerna. Mycket bra Macy's. Bra shuttle service mellan de olika hotellen och Aventura. Skulle återkomma helt klart.

Tack Sara H
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 10 januari 2016

Ägnade en halv dag på denna galleria. Hade inte solen skinit utanför hade vi stannat längre. Alla butiker du kan önska dig hittar du här. Det är inte för mycket folk så man behöver inte få panik. Victoria's Secret, Abercrombie, Hollister, Gap, Sephora och mycket mer erbjuds i denna galleria. Mysigt med juldekorationen och bra rea i favoritbutikerna. Avslappnad atmosfär.

Tack Wictoria L

Resenärer som tittade på Aventura Mall tittade också på

Hallandale Beach, Broward County

Besökt Aventura Mall? Berätta vad du tyckte!