Öppet i dag: 12:00 - 21:00

från 219,00 US$
från 279,00 US$
från 139,00 US$
Omdömet skrevs 9 juli 2017 från mobil enhet

Ett stort mall med mängder av butiker i varierande prisnivåer. Det finns alternativ för alls åldrar och smaker. Rekommenderar ett besök. Fri parkering under tak.

Datum för upplevelsen: juli 2017
Tack Ninannsi
Omdömet skrevs 17 mars 2017 från mobil enhet

Vi var inte intresserade av outlet malls och av de vanliga mallsen vi besökte var detta det bästa. Det får dock fortsatt en 3a i betyg då det helt inte kan mäta sig värdsligt med de olika mallsen jag besökt i världen. H&M var litet, forever 21 minimalt, inga butiker var flagshipstores. Varuhusen såsom Macy's och JCpennys var inte renoverade på länge och hade heltäckningsmattor och kändes inte fräscha.

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack janedoe28
Omdömet skrevs 16 januari 2016 från mobil enhet

Trevlig galleria med de vanligaste affärerna. Mycket bra Macy's. Bra shuttle service mellan de olika hotellen och Aventura. Skulle återkomma helt klart.

Datum för upplevelsen: december 2015
Tack Sara H
Omdömet skrevs 10 januari 2016

Ägnade en halv dag på denna galleria. Hade inte solen skinit utanför hade vi stannat längre. Alla butiker du kan önska dig hittar du här. Det är inte för mycket folk så man behöver inte få panik. Victoria's Secret, Abercrombie, Hollister, Gap, Sephora och mycket mer erbjuds i denna galleria. Mysigt med juldekorationen och bra rea i favoritbutikerna. Avslappnad atmosfär.

Datum för upplevelsen: december 2015
Tack wictorial
Omdömet skrevs 28 november 2015 från mobil enhet

Här är shopping av världsklass. Hur många butiker som helst och i alla prisklasser. Är ni i Miamitrakten så åk hit

Datum för upplevelsen: november 2015
Tack PeterFredriksson1970