“Lunch ”
Omdöme om Sandbar Reaturant

Sandbar Reaturant
Rankad som nr 8 av 24 Restauranger i Anna Maria
Bra för: Lokal mat, Särskilda tillfällen, Familjer med barn, Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 12 oktober 2017 från mobil enhet

Fantastiskt läge vid stranden. Stort ställe med parasoll längst ut och fläktar längre in, väldigt skönt med den höga temperaturen ute. Mysigt trots storleken. Vi var ett sällskap på 8 personer och alla tyckte maten var kanon, både fisk och kött var fint. Barnmeny finns. Den grillade kycklingen var supergod. Inte dyrt med tanke på vad man fick, cirka 12-15 dollar för en stor måltid. Drinkarna är fina och vinet serveras i fina glas. Mycket nöjda med besöket!

Tack abrindsjoe
Doug S, Owner på Sandbar Reaturant, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2017

Thanks for joining us! Glad you enjoyed our beach views and super fresh seafood. We truly can't wait to see you again soon. :)

Doug S, General Manager

Omdömet skrevs 3 juli 2017 från mobil enhet

Fantastiskt läge mitt på stranden på norra delen av AMI. Toppen service och mycket bra mat och dryck till rimliga priser. Jag rekommenderar deras Crab Cake, suveränt gott.

Tack Kenneth A
Doug S, Owner på Sandbar Reaturant, svarade på det här omdömetSvarade 6 juli 2017

Thanks so much for loving us and our crab cakes, Kenneth! I'm so glad that you got a chance to visit. We hope to see you again soon!

Doug Sullivan, General Manager

Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Fantastiskt läge på vacker strand. Trevlig personal, ingenting att anmärka på. T o m priserna var ok. Tog endast dryck och glass så har inget att säga om maten men kommer gärna hit igen.

Tack Lyckeback
Omdömet skrevs 29 december 2016

Första kvällen vi skulle ställa oss i kö (går inte att boka) så var det väntetid på 90 minuter så vi tog en annan restaurang. Dag två behövde vi bara vänta en halvtimma, satt med en drink i baren så det var ok.
Fick ett bord i sanden (perfekt) och åt en mycket god middag. Förrätt Stone crabs, huvudrätt fisken Snapper och avslutade med en espresso.
Äter mer än gärna krabban och fisken men inte espresso för det var den värsta espresso jag någonsin druckit.

Tack Hultgren
Robert B, Owner på Sandbar Reaturant, svarade på det här omdömetSvarade 30 december 2016

Many thanks for your review, Hultgren! So glad you came to see us and that you enjoyed our lovely views and delicious crab entrees. I'm sorry that the espresso wasn't quite as tasty as you hoped, and I'll be sure to share your feedback with my staff. We look forward to seeing you again if you're ever in the area!
Robert Baugh, Chief Operating Officer

Omdömet skrevs 27 juni 2016 från mobil enhet

Var här för två år sedan och kunde inte glömma denna rätt. Blev glatt överraskad att den fanns kvar och den var fantastiskt god.

Tack Madeleine L
MichaelCarleton, General Manager på Sandbar Reaturant, svarade på det här omdömetSvarade 16 juli 2016

I will pass your complements to our Chef!!!

Resenärer som tittade på Sandbar Reaturant tittade också på

Anna Maria, Anna Maria Island
Bradenton Beach, Anna Maria Island

Anna Maria, Anna Maria Island
Bradenton Beach, Anna Maria Island

Holmes Beach, Anna Maria Island
Holmes Beach, Anna Maria Island

Besökt Sandbar Reaturant? Berätta vad du tyckte!