“Nöje för alla åldrar”

Boka i förväg
Mer information
196,99 US$*
och över
Disneyland 1-Day Admission with Transport from ...
Rankad som nr 2 av 159 saker att göra i Anaheim
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Praktisk information: Aktiviteter för små barn, Aktiviteter för större barn
Omdömet skrevs 12 december 2016

Vi tillbringade en dag i parken. Lite folk och korta köer, det berodde främst på att vårt besök ägde rum strax efter Halloween. Mellanperioden, när parken pyntas om från Halloween till julbelysning, är generellt sett lågsäsong vilket gör att köerna är kortare. Vi fick ut mycket av vår dagsvistelse.

1  Tack HankthetankSweden

Omdömet skrevs 8 juli 2016 från mobil enhet

Nöjesparken passar alla åldrar, det är inte bara Disneyfigurer. Många roligs och spännande åk attraktioner. Trots stort utbud så är det köer på de mest populära attraktionerna. Du behöver avsätta en heldag för detta.

Tack Mikael O
Omdömet skrevs 27 juni 2016

Varit på Disney i Orlando, Paris och Japan tidigare men detta blev nog min favorit. Orginalparken alltså. Utav de två är den helt magisk. Man kunde faktiskt näst intill känna Walts närvaro. Carlifornia Adventure kommer längre ner på skalan men orgi

1  Tack Bark78
Omdömet skrevs 17 juni 2016 från mobil enhet

Det spelar ingen till hur gammal man är eller om man varit på annan Disney resort, det är alltid värt ett besök. Köerna är dock ofta väldigt långa

Tack Stefan F
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 16 juni 2016

Disneyland är ett fantastiskt resmål för gammal och ung. Vi är en familj som besökte parken i juni 2016. Vi har tidigare besökt Disneys parker i Florida och Hong Kong, så vi visste vad som väntade oss.

Om Du kommer tidigt och stannar hela dagen, så hinner man med hela parken på en dag. Under högsäsong får man vara beredd på att köa, och att hoppa över vissa mindre intressanta attraktioner. Ett tips är att inte hetsa upp sig utan redan från början ha med sig ett stort mått tålamod. Stress kan lätt förstöra upplevelsen.

Mat och dryck är ganska dyrt. Det är tillåtet att ha med sig egen förtäring, om man vill snåla in något på utgifterna.

Tack Lufthansa_A380

Resenärer som tittade på Disneyland tittade också på

Anaheim, Orange County
Anaheim, Orange County

Besökt Disneyland? Berätta vad du tyckte!