andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 6 Skribent
165 omdömen
25 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 22 hjälpsamhetsröster
“Mycket bra, men också en hel del negativt”
Omdömet skrevs 11 oktober 2016 för en vistelse i oktober 2016

Detta är en mycket funktionell lägenhet där det mesta man behöver finns. Den är trevligt inredd, det finns ett riktigt och välutrustat om än litet kök. Läget är perfekt på en lugn gata med hipsterkvarteren i Adams Morgan och den berömda U Street bara några steg bort. Inom 100 meter finns flera schyssta restauranger, en högklassig bar och går man ett par hundra meter till finns utmärkta etablissemang med levande musik. Ett Mecka för musikälskare.

Om lägenheten är fräsch så är trapphuset inte det. De håller på att renovera så förhoppningsvis blir det bättre. Det finns ingen hiss.
Det är lyhört. Varje steg som tas på våningen ovanför hörs.
WiFi finns, men kvaliteten varierar mycket och är ofta obefintlig.
Luftkonditioneringen bullrar och ljudet är störande, 56dB(A)
Jag skulle inte rekommendera att bo fyra vuxna i lägenheten om man inte står varann ovanligt nära. Lägenhetens rum är i fil med toaletten längst in och de som sover i vardagsrummet=köket måste gå via sovrummet med dubbelsängen för att komma till toan.
Dubbelsängen är mycket hård.

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Läget
Gillade minst: Sängen och trapphuset
Resegrupp: Med partner
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Nej.
Rekommenderas för:
Familjer med småbarn
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera