Boka i förväg

från 49,00 US$
från 60,00 US$
från 68,99 US$
Omdömet skrevs 27 november 2016 från mobil enhet

Har du möjlighet att komma hit när det är mörkt så får du se hur detta monument blir ett ljusskådespel med vatten och skuggor! Det är ett monument som också ger en vacker bild över Lincoln memorial och Washington monumentet.

Datum för upplevelsen: november 2016
Tack Marcus B
Omdömet skrevs 6 mars 2015

Man bör ju aldrig glömma det hemska som hände inte så länge sedan. Smakfullt och fridfullt ställe, ett minne till kriget hemskhet .

Datum för upplevelsen: mars 2015
Tack Rena65
Omdömet skrevs 24 februari 2015

Detta vackra monument visar hur all Amerikas stater gemensamt slogs för ett och samma mål under andra världskriget. Trots att jag sett ett antal monument över andra världskriget var detta ett av dem som gjort mest intryck

Datum för upplevelsen: januari 2015
Tack Staffan123
Omdömet skrevs 3 september 2014

Tänker på alla som aldrig kom hem efter kriget, det ger en eftertanke till all föräldrar som förlorade sina döttrar och söner. Sätter er ner och tänk efter om ni var förälder. Aldrig mera krig.

Datum för upplevelsen: februari 2014
Tack Lenny175
Omdömet skrevs 1 september 2014 från mobil enhet

Minnes värd besök under memorial day . Många veteraner från andra världskriget deltog . Fint att se hur man hedrar gamla veteraner från olika krig .

Tack odd s