“Kanonbra som vanligt”
Omdöme om Old Ebbitt Grill

Old Ebbitt Grill
Boka med OpenTable
Old Ebbitt Grill har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 28 av 3 705 Restauranger i Washington DC
Bra för: Affärsmöten, Lokal mat, Barhäng
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Område: Downtown / Chinatown
Omdömet skrevs 5 december 2016

Läget är helt perfekt mitt i city, ett stenkast till det mesta. Har varit här tidigare, stället håller samma höga klass både på smak, tillagning, service och miljö. Åt friterad bläckfisk med hetta (chili) till förrätt och crabcakes till huvudrätt. Väl tillagat, smakrikt, snabb och personlig service och en miljö att bara sitta och njuta av.
Väl värt ett besök alla gånger du åker till staden.

Tack bertilsundstrom

Omdömet skrevs 4 december 2016

Den passar inget vidare för familjer. I den mest stimmiga delen som har atmosfär är det helt enkelt för högljutt. I den andra delen lite längre in var det lite tråkigt. Servicen var ok men kändes lite stel och konstlad, tex när de ville visa lite kortkonster för vårt barn. Så, inget bra ställe för en barnfamilj (eller välj en lugnare tid än efter jobbet en fredag som vi gjorde).

Tack ITPK
Omdömet skrevs 12 oktober 2016

Washingtons äldsta restaurang erbjuder en gammal fin interiör. Maten är godkänd men inte mer. Jag åt forellen som är en av deras signaturrätter med god parmesansås men med för mycket panering i min smak. Min fru tog en schnitzel som mer påminde om en stor panerad fläskkotlett med ben. Restaurangen är mycket populär och det gör att det blir en väldigt hög ljudnivå. Servicen är inte dålig men känns ganska opersonlig.

Tack BengtH14
Omdömet skrevs 29 maj 2016 från mobil enhet

Vacker inredning och fantastiskt mat. Den godaste cannelonin jag ätit. Men eftersom lokalen är väldigt stor så blir det rätt hög ljudnivå. Inget för de som vill ha en lugn romantisk middag. Men jag behövde inte oroa mig över att mina ungar skulle störa.

Tack Sofie J
Omdömet skrevs 31 december 2015

En trevlig restaurang som har flyttat runt på olika ställen och är nu här. En klassisk restaurang där många kända profiler i Washington DC lunchar. Ligger också nära the White House.

1  Tack Lars P

Resenärer som tittade på Old Ebbitt Grill tittade också på

Besökt Old Ebbitt Grill? Berätta vad du tyckte!