“Spännande museum för alla åldrar”

National Air and Space Museum (NASM)
Boka i förväg
Mer information
65,00 US$*
och över
Semi-privat guidad tur: Smithsonian National Air ...
Rankad som nr 5 av 493 saker att göra i Washington DC
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Nej
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Praktisk information: Aktiviteter för små barn, Aktiviteter för större barn
Omdömet skrevs 19 april 2017

Oerhört intressant att ta del av flygets och rymdens historia som blir extra kul genom att riktiga rymdfarkoster och flygplan finns att beskåda. Kan rekommendera detta museum som är väl värt ett besök för alla oavsett ålder..

Tack Peter O

Omdömet skrevs 18 april 2017 från mobil enhet

Riktigt bra museum för både vuxna och barn. Otroligt att det är gratis inträde! Många fina flygplan och utställningen om rymdfärderna väldigt fin. Stort och luftigt. Känns inte trångt trots många besökare.

Tack annab75
Omdömet skrevs 16 april 2017

Finns mycket att se och lära sig om när det gäller rymd, flyg teknik och kända personers äventyr. 3D film körs i flera salar. En trevlig utflykt för alla åldrar.

Tack Mr och Mrs L
Omdömet skrevs 10 april 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt upplagt museum för alla åldrar. Små detaljer blandas med stora farkoster. Ett museum för en kort vistelse eller ett längre besök. Fantastisk är att alla har gratis inträde!

Tack JessicaM7978
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 16 mars 2017

Jag brukar sällan gå på museer när jag är ute och reser, men beslutade att ta en snabbtur på detta museum. Ett mycket intressant museum över flyg- och rymdhistorien och jag blev faktiskt kvar där i flera timmar.

Tack ingmar703

Resenärer som tittade på National Air and Space Museum (NASM) tittade också på

Besökt National Air and Space Museum (NASM)? Berätta vad du tyckte!