National Air and Space Museum (NASM)
Öppet i dag: 10:00 - 17:00

från 59,00 US$
från 64,00 US$
från 59,00 US$
Omdömet skrevs 18 april 2017 från mobil enhet

Riktigt bra museum för både vuxna och barn. Otroligt att det är gratis inträde! Många fina flygplan och utställningen om rymdfärderna väldigt fin. Stort och luftigt. Känns inte trångt trots många besökare.

Datum för upplevelsen: april 2017
Tack annab75
Omdömet skrevs 16 april 2017

Finns mycket att se och lära sig om när det gäller rymd, flyg teknik och kända personers äventyr. 3D film körs i flera salar. En trevlig utflykt för alla åldrar.

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack MrochMrsL
Omdömet skrevs 10 april 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt upplagt museum för alla åldrar. Små detaljer blandas med stora farkoster. Ett museum för en kort vistelse eller ett längre besök. Fantastisk är att alla har gratis inträde!

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Tack JessicaM7978
Omdömet skrevs 16 mars 2017

Jag brukar sällan gå på museer när jag är ute och reser, men beslutade att ta en snabbtur på detta museum. Ett mycket intressant museum över flyg- och rymdhistorien och jag blev faktiskt kvar där i flera timmar.

Datum för upplevelsen: januari 2017
Tack ingmar703
Omdömet skrevs 13 mars 2017

Har aldrig sett något liknande. Allt från flygets utveckling till rymdraketerna. Så intressant att min fru fick dra mig ut i friska luften efter ett par timmar. Och jag går nästa aldrig på museer. Dessutom GRATIS. Engelsmannen Smith visste vad han gjorde när han donerade pengar till dessa museer i Washington D.C. So don´t miss it.

Datum för upplevelsen: december 2016
Tack FruitSalad2013