Höjdpunkter från omdömen

keylan8
Arvika, Sverige
från mobil enhet
Möte

Fantastiskt värdskap👍 bra service väldigt fin anläggning kanon aktiviteter. Perfekt ställe för ... läs mer

Omdömet skrevs 14 maj 2017
730andreaso
från mobil enhet
Läs alla 154 omdömen

Omdömet skrevs 14 juni 2017 från mobil enhet

Jättetrevligt ställe. Härliga badtunnor med utsikt och kort avstånd ner till sjön. Bastu i anslutning till tunnorna. Trevlig personal och härlig kanottur.

Datum för upplevelsen: juni 2017
Tack keylan8
Dodeman L, Owner på Arvika Kanot & Turistcenter, svarade på det här omdömetSvarade 18 juni 2017

Tack för din recension. Hoppas att vi ses igen hos oss för andra äventyr!. Hälsningar. Luc

Omdömet skrevs 14 maj 2017 från mobil enhet

Fantastiskt värdskap bra service väldigt fin anläggning kanon aktiviteter. Perfekt ställe för fest eller möte. Rekommenderar detta ställe.

Datum för upplevelsen: maj 2017
Tack 730andreaso
Dodeman L, Manager på Arvika Kanot & Turistcenter, svarade på det här omdömetSvarade 16 maj 2017

Hello Andreas,

Thank you very much for your feedback. It was a pleasure to welcome you and your team :)

Looking forward to welcome you anytime.

Have a nice summer.

Luc and co

Omdömet skrevs 19 december 2016 från mobil enhet

Att låna en kanot å få åka ut på början blå å se fågellivet från en annan vinkel det är fruktansvärt häligy

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack hv71an
Dodeman L, Manager på Arvika Kanot & Turistcenter, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2017

Dear customers,

Thank you for the feedback about your experience.

Hope to see you back at the canoe center.

AKTC Team

Omdömet skrevs 6 augusti 2016 från mobil enhet

Vi fick bra instruktioner av en guide och goda råd hela vägen vilket kändes mycket tryggt! En fantastisk adrenalinkick och utmaning. Tillsammans med vår 18- och 19-åring tog vi oss igenom banan som är på en höjd av 10-12 meter. Tänk att man klarar mer än man tror! Jag med höjdskräck utmanade mig själv och kan tänka mig prova det igen och blev alldeles hög av adrenalin och stolt att jag klarade av banan! Min man är skräckslagen vid tanken att göra om det och mådde illa en timme efteråt... För ungdomarna var det en spännande lek och de tog banan två ggr eftersom det bara var vi. Jag rekommenderar starkt aktiviteten för familjer med äldre barn! Vilken glädje och ett härligt samtalsämne för oss!

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack Helena M
Dodeman L, Manager på Arvika Kanot & Turistcenter, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2016

Dear customers,

Thank you for your feedback on your experience on the High Rope Course :)

It is fir sure a rush of adrenaline when you are high in the trees but it is a lot of fun at the same time.

See you soon at The Kanot Center.

AKTC Team.

Omdömet skrevs 26 juli 2016 från mobil enhet

Fint ställe med tipitält, badtunna å bastu. Kanoter att hyra mm. Man kan också få mat - catering som man väljer och beställer vid bokning, till tipitälten, buffé med massa god mat. Jättebra hjälp och service. Finfint ställe, som vi hade en jättemysig möhippa vid.

Datum för upplevelsen: augusti 2015
Tack Kasygra
Dodeman L, Manager på Arvika Kanot & Turistcenter, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2016

Dear customers,

thank you for your feedback on your nice experience at the Kanot Center :)

Happy that you enjoyed our hot tubes and Sauna as well as our catering buffet!
It is indeed a relaxing and cosy place.

We will be very happy to have you back! :)

AKTC Team