Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
  • Restaurang
Go To Sleep Arvika(Arvika)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 21/07
Selma Spa
TripAdvisor
TripAdvisor
Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

Perfekt litet hotell mitt i smeten i Arvika. Extremt trevlig personal. Väldigt snyggt inrett. God mat som tusan. Bästa maten på ett Clarion Collection hittills, o jag har bott på rätt många. Sov som en gris. Lugnt o skönt. Dessutom hundvänligt. Förutom en defekt tvålbehållare hittar jag baske mig inga fel. Riktigt bra. Återkommer garanterat.

Bodde här: december 2017, reste med familjen
Tack Mats K
Helena N, Chef på Clarion Collection Hotel Bristol, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2018

Hej Mats
Tack, så himla roligt att allt var till belåtenhet och vi önskar er varmt välkomna tillbaka, både fyrbent och tvåbent gäst.

Omdömet skrevs 9 december 2017

Bodde i ett superior rum som kostade lite extra men det var värt det. Relativt stort rum med tv, telefon, vattenkokare, kaffe, te, mm. Stort duschutrymme. Det enda negativa var att det inte finns något draperi i duschen. Om man inte ser sig för så kan det bli blött över hela golvet. I övrigt inget att klaga på. Bra frukost som var mycket fräsch, gott om plats, kvällsmat inkluderad. Wifi klart godkänt. Parkering bakom låst grind 100kr/dag annars finns det gott om plats på gatorna i närheten. Parkeringen har tre laddplatser för Tesla men inga motorvärmare. Rummet vette mot huvudgatan men inget hördes. Gym, inte för många grejor samt massage stol. Bastu. Vi kommer gärna tillbaka!

Tips för att välja rum: Ljud från huvudgatan kan höras lite om man har rum som ligger ut mot kyrkogatan
  • Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack swedeniloilo
Helena N, Chef på Clarion Collection Hotel Bristol, svarade på det här omdömetSvarade 11 december 2017

Hej och ack för utförligt och trevligt omdöme, vi ska kika på duschdraperi eller vägg.
Härligt att ni gillade både frukost och middag och sov skönt i superiorrummet.
Vi hoppas vi ses snart igen

Omdömet skrevs 6 december 2017 från mobil enhet

Allt man behöver finns, ganska sparsmakade rum men helt Okej. Bodde en natt. Nära till tågstation och ligger mitt i centrum. Bra frukostbuffé där allt finns.
15 minuters promenad till Volvo om du ska dit.

Bodde här: december 2017, reste i arbetet
Tack Peter74norman

Hej Peter
Tack för att du tog dig tid att lämna dina kommentarer och omdöme, vi hoppas på återseende snart

Omdömet skrevs 21 november 2017 från mobil enhet

Vi stannade två nätter och fick ett rum i annexet. Nyrenoverat och helt ok. Lite knepigt med en halv duschvägg vilket gjorde att golvet i badrummet blev onödigt blött.
Mycket bra frukost. Gott och välsorterat.
Trevligt med fritt kaffe och kaka i vestibulen på eftermiddagen. Tyvärr hade vi inte möjlighet att avnjuta kvällsbuffen så där har jag inget omdöme.

Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack perlycke
Helena N, Chef på Clarion Collection Hotel Bristol, svarade på det här omdömetSvarade 22 november 2017

Hej Per
Tack för att du tog dig tid att lämna dina synpunkter, och att du hann med fika, vi hoppas på återseende så ni får smaka på vår härliga kvällsbuffé.

Omdömet skrevs 6 november 2017

Hotellet var fräscht, centralt belägen, med bra bar, och stort sortiment av olika whiskey, passar för provsmakning. Trevlig liten restaurang i anslutning till hotellet. Bra sängar, tyst och ombonat. Prisvärt!

Bodde här: oktober 2017, reste ensam
Tack Roger P

Hej Roger
Tack för fint omdöme, och så roligt att vistelsen var behaglig, vi önskar dig varmt välkommen tillbaka.