Omdömet skrevs 6 december 2017 från mobil enhet

Allt man behöver finns, ganska sparsmakade rum men helt Okej. Bodde en natt. Nära till tågstation och ligger mitt i centrum. Bra frukostbuffé där allt finns.
15 minuters promenad till Volvo om du ska dit.

Bodde här: december 2017, reste i arbetet
Tack Peter74norman
Helena N, Chef på Clarion Collection Hotel Bristol, svarade på det här omdömetSvarade 11 december 2017

Hej Peter
Tack för att du tog dig tid att lämna dina kommentarer och omdöme, vi hoppas på återseende snart

Omdömet skrevs 21 november 2017 från mobil enhet

Vi stannade två nätter och fick ett rum i annexet. Nyrenoverat och helt ok. Lite knepigt med en halv duschvägg vilket gjorde att golvet i badrummet blev onödigt blött.
Mycket bra frukost. Gott och välsorterat.
Trevligt med fritt kaffe och kaka i vestibulen på eftermiddagen. Tyvärr hade vi inte möjlighet att avnjuta kvällsbuffen så där har jag inget omdöme.

Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack perlycke
Helena N, Chef på Clarion Collection Hotel Bristol, svarade på det här omdömetSvarade 22 november 2017

Hej Per
Tack för att du tog dig tid att lämna dina synpunkter, och att du hann med fika, vi hoppas på återseende så ni får smaka på vår härliga kvällsbuffé.

Omdömet skrevs 6 november 2017

Hotellet var fräscht, centralt belägen, med bra bar, och stort sortiment av olika whiskey, passar för provsmakning. Trevlig liten restaurang i anslutning till hotellet. Bra sängar, tyst och ombonat. Prisvärt!

Bodde här: oktober 2017, reste ensam
Tack Roger P
Helena N, Chef på Clarion Collection Hotel Bristol, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2018

Hej Roger
Tack för fint omdöme, och så roligt att vistelsen var behaglig, vi önskar dig varmt välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 5 november 2017 från mobil enhet

Ett vanligt hotellrum helt enkelt, men fräscht och städat och sängarna var sköna. Kvällsbuffén var mycket god (men tyvärr inte soppan). Var skönt att kunna ta en bastu innan maten. Frukosten var mycket god och trevlig och det saknades inget. Definitivt 5 stjärnor med tanke på priset och förväntningarna. Finns inget större att anmärka på. Vi äterkommer gärna en annan gång då solen förhoppningvis skiner.

Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack DavidGSweden
Helena N, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Bristol, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2017

Hej
Så roligt att se ert positiva omdöme, vi hoppas få se er snart igen, och att vi har bättre tur med vädergudarna.
Varmt välkomna åter

Omdömet skrevs 22 oktober 2017

Trevlig personal men tyvärr lite underbemannad. Fick ofta stå och vänta vid receptionen eftersom den ansvarige var upptagen av annat. På plussidan är det att man får gratis buffémat vid ankomst . På minussidan är dålig utrymmen på rummen . Dusch och badrum innehöll endast ett enkelt duschdraperi så hela badrummet blev blött vid duschning.

Tips för att välja rum: Välj ett rum högt upp
  • Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack Vinexperten
Helena N, Chef på Clarion Collection Hotel Bristol, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2017

Hej
Vi beklagar att du fick vänta på din tur, ibland kommer flera gäster på samma gång, och oftast sköter receptionisten även barserveringen.
Alla våra rum ser lite olika ut, en del av charmen med en äldre byggnad som byggt om i flera omgångar, säg gärna till nästa gång du besöker oss att du inte vill ha badrum med duschdraperi så ordnar vi ett annat rum till dig.
Varmt välkommen åter