“Jättegod mat!”

Kök: Skandinaviskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Maten är toppen och stället mysigt. Både inne och uteservering. Trevlig personal och kockar som kan sätta smaker och laga jättegod mat.

Tack H2104MYannas

Omdömet skrevs 26 juli 2020

Barbord - Kök & Bar ligger precis vid vattnet.
Glimrande läge. Och riktigt mysigt ställe.
Väldigt trevlig personal.
Men när en burgare kostar 169 kr får man gärna gasa på lite på hamburgerstorleken och mängden pommes frites. Lite snålt, tycker jag. Lite.
Sen borde det ligga lite grönt på tallriken.
Borde vara en enkel match att lägga upp lite tomater, gurka och sallad.
Dylikt irriterar, det är ju så himla lött att fixa.
De vinner på läget (det är en femma). Skall testa en kvällsmåltid nästa gång.
Ölen var god.

Tack Seaside322718
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Burgarn är ett stort skämt eller litet☹️väldigt liten burgare och stripsen var inget vidare eller☹️första och sista gången man var där

Tack 359magnusn
Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Hamburgare, fiskrätt och vegetariskt burgare smakade alla väldigt bra och är prisvärt. Bra service och härligt läge nere vid vattnet. Synd att solen inte riktigt var på vår sida denna dagen, för en riktigt go sommardag hade gjort pricken över i-et! Rekommenderas starkt.

Tack lizetttte
Omdömet skrevs 7 februari 2020 från mobil enhet

Det serverades Wallenbergare, trodde jag. Men i Wallenbergare ska det inte vara kryddpeppar, då ska man kalla det kalvfärsbiffar i stället.
Smakade bra bara man kommit fram till varför det smakade annorlunda.
Andra observationer är att vissa i personalen inte torkar av borden innan de dukas om. Rätt ofräscht att bara borsta bort lite smulor och duka på nytt. Så stressigt är det aldrig att man inte hinner sätta hygienen först, ALDRIG!!!

Datum för besöket: februari 2020
Tack flamingohoppare

Resenärer som tittade på BarBord - Kök & Bar tittade också på

Arvika, Värmlands län

Besökt BarBord - Kök & Bar? Berätta vad du tyckte!