Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Anders L
Göteborg, Sverige

Centralt hotell i Arvika

Omdöme om Scandic Arvika
3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 14 aug. 2023
Det som är bra med detta hotell är att det ligger central i Arvika och det är lätt att hitta parkering för bilen. Rummen är lite slitna men allt var välstädat och rent.
Det som kan bli bättre är bemötandet från vissa i personalen. Vid min vistelse bad jag om att få rummet städat varje dag (där det på flera ställen i hotellet finns information om att detta går att få efter man frågar i receptionen). När jag frågade om städning ville inte personalen inte hjälpa mig med detta utan började prata om Scandics policy rörande städning. I ett serviceyrke ska man lyssna på kunderna och inte ifrågasätta deras önskemål.
Resetyp: Reste med vänner
3,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
2,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
Thomas Andersson, MarketingScandic Arvika, svarade på det här omdömet
Svarade 15 aug. 2023
Tack för feedback. Städning är nåt vi fixar såklart men det bygger på kommunikation. Vi får se till att bli bättre helt enkelt. Hoppas du kommer tillbaka i framtiden.
  • StayForLong
Visa fler hotell i Arvika
Omdömet skrevs 10 augusti 2023

Datum för vistelsen: augusti 2023
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Thomas Andersson, Marketing på Scandic Arvika, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2023

Omdömet skrevs 26 juli 2023

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Thomas Andersson, Marketing på Scandic Arvika, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2023

Omdömet skrevs 25 juli 2023

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels

Omdömet skrevs 24 juli 2023

Skulle bo 7 nätter o bokade ett bättre rum, trodde vi

Inga garderober, knappt någon förvaring, mycket slitet badrum, handduk hängde ner i toaborsten osv osv

Bor nu på Elite hotell med samma standard o vilken otrolig skillnad och dessutom 3000kr billigare

Tack anderslindell

Hej. Tråkigt Ni inte gav er till känna under vistelsen så hade vi gjort allt för att göra en bättre upplevelse istället för att få informationen i efterhand. Vi vill alltid bli bättre så vi tar tacksamt emot feedback och tittar hur vi akn förbättra ert rum till andra gäster i framtiden. Trevlig sommar

Omdömet skrevs 19 juli 2023