Omdömet skrevs 20 juli 2018

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Omdömet skrevs 16 juli 2018

Har inte varit hos er på 4 år, mycket sämre service, inga Dags o kvällstidningar, smaklösa drinkar i Baren.
ingen trivsel på hotellet, märkts att det skett förändringar, till det sämre, personal var irriterade, var inget trevligt mottagande.

• Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Tack Rag53
Thomas A, Chef på Scandic Arvika, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2018

Hej, kvällstidningar har ju Scandic slutat med för att värna om miljön men istället får ni över 5000 tidningar att titta/läsa via vårt wifi. Det är ju bra. Maila mig gärna på thomas.andersson@scandichotels.com så får jag höra mer vad det var som gjorde att du tyckte det var mindre trivsel hos oss jämfört med sist. Tack

Omdömet skrevs 11 juni 2018

• Bodde här: maj 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Thomas A, Hotelldirektör på Scandic Arvika, svarade på det här omdömetSvarade 12 juni 2018

Omdömet skrevs 3 juni 2018

Det här blir åttonde besöket, tror jag bestämt.
Centralt läge nära till torget och 5 minuters promenad ned till Kyrkviken/Glafsfjorden. Fräscha rum, alltid trevlig personal och god mat i hotellets matsal.
Dessutom sitter det fin konst på väggarna.
Frukosten bjuder på saker utanför standardsortimentet: mycket frukt, egengjord fruktsallad, några goda korvar och möjlighet att göra dina egna våfflor.

Bodde här: juni 2018, reste i arbetet
Tack Seaside322718
Thomas A, Hotelldirektör på Scandic Arvika, svarade på det här omdömetSvarade 4 juni 2018

Tack för fina ord och trevligt att du trivs hos oss!
Välkommen åter!

Omdömet skrevs 21 maj 2018

Var två dagar i Arvika med min man som deltog i en klassfest. Njöt särskilt mycket av relax-avdelningen. Vårt rum var precis vid dörren till gymmet, varifrån man kan gå ner till bastu och pool. Man kunde själv sätta bastun på värmning, och det tog inte heller särskilt lång tid. Tosi hyvät löylyt! Riktigt bra bastubad! Åt gott i restaurangen på lördag kväll. Den gravade laxen på frukosten var läcker. Dagsvärmen kunde man dämpa med att ha balkongdörren öppen under natten.

• Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack bastu2018